ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση ενός πλοίου της τύπου supramax φέρεται να προχώρησε η ναυτιλιακή Ivy Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, με τις πληροφορίες να θέλουν την αγοράστρια εταιρεία να είναι επίσης ελληνικών συμφερόντων.
Πρόκειται για το πλοίο Ivy Unicorn (χωρητικότητας 55.900 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο η Ivy Shipping είχε αγοράσει από ιαπωνική εταιρεία, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό ούτε το πότε, ούτε το ποσό έναντι του οποίου το απέκτησε. Στο πλοίο είχε μπει πωλητήριο το καλοκαίρι, μαζί με ένα αδελφό του πλοίο, όπως γράφαμε στο mononews.gr τον περασμένο Ιούνιο, και το ενδιαφέρον για την εξαγορά του ήταν μεγάλο, καθώς αρκετές εταιρείες μπήκαν στη διαδικασία της διεκδίκησής του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Ivy Unicorn πωλήθηκε έναντι 15,75 εκατομμυρίων δολαρίων. Αν και δεν είναι γνωστό ποια εταιρεία το αγόρασε, το splash247 αναφέρει πως ως “φαβορί” προβάλλει η Byzantine Maritime, συμφερόντων του ειδικού στα supramaxes Μάριου Σταφυλοπάτη, ενώ μία άλλη εταιρεία που ακούγεται είναι η AM Nomikos. Και οι δύο εταιρείες διαθέτουν ισχυρή παρουσία στην αγορά των supramaxes (σύμφωνα με το VesselsValue, η Byzantine διαθέτει 12 supramaxes και η AM Nomikos 23), όμως τα τελευταία χρόνια δεν έχουν προχωρήσει σε αξιόλογες κινήσεις στη συγκεκριμένη αγορά.
Άλλες πάλι πληροφορίες υποστηρίζουν ότι το πλοίο κατέληξε στο στόλο της Neptune Lines, συμφερόντων της Μελίνας Τραυλού. Αν επιβεβαιωθεί η πληροφορία τότε θα πρόκειται για το τέταρτο πλοίο που εξαγοράζει η ναυτιλιακή, από πέρυσι που η κα Τραυλού ίδρυσε τη Neptune Dry Management, το βραχίονα της εταιρίας της που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.
Γιατί όμως ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης προχώρησε στην πώληση του Ivy Unicorn; Πιθανότατα γιατί θεωρεί ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να αποκομίσει κέρδη από την έξυπνη κίνησή του να μπει στην αγορά του ξηρού φορτίου το 2017, όταν οι τιμές κινούνταν σε ιστορικά χαμηλά, αγοράζοντας τέσσερα αδελφά supramaxes.
Σημειώνεται ότι στο εγχείρημα της Ivy Shipping ο Έλληνας εφοπλιστής συνεργάζεται με δύο “διεθνείς επενδυτές”, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει αποκαλυφθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Χανδρής: Ποιο πλοίο της σχεδιάζει να πουλήσει η Chandris Hellas
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Διαμαντίδης: Απέκτησε και έβδομο πλοίο της χρεοκοπημένης Toisa
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Φ. Εμπειρίκος: Super deal για την Αeolos! Ναύλωσε πλοίο 18 ετών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας