ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας των εταιρειών διαχείρισης του στόλου του με στόχο να αποτυπώσει την ταχέως εξελισσόμενη πορεία του ομίλου Latsco προχωρά ο εφοπλιστή Πάρης Κασιδόκωστας-Λάτσης.
Ο επικεφαλής του ισχυρού ελληνικού ομίλου προστίθεται στη λίστα των Ελλήνων πλοιοκτητών που πραγματοποίησαν την προηγούμενη χρονιά παρόμοιες κινήσεις με στόχο την αποσαφήνιση των εσωτερικών δομών των ομίλων τους και τη διευκόλυνση των ναυλωτών που αναζητούν συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων.
Έτσι, η Consolidated Marine Management Inc (CMM), η γνωστή εταιρεία διαχείρισης του ομίλου Latsco στην Αθήνα, αλλάζει επωνυμία μετά από 20 και πλέον χρόνια. Σύμφωνα με το φάκελο που κατέθεσε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, θα ονομάζεται Latsco Marine Management Inc.
Άλλη μία εταιρεία συμφερόντων της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας που άλλαξε πρόσφατα όνομα είναι η Marla Shipmanagement Inc., που δημιουργήθηκε από τη σύντμηση του ονοματεπώνυμου της μητέρας του εφοπλιστή, Μαριάννας Λάτση. Το νέο της όνομα είναι Marla Dry Bulk Shipmanagement Inc. και αποσαφηνίζει το αντικείμενο της που συνδέεται με τη διαχείριση των πλοίων ξηρού φορτίου που εξαγόρασε ο κ. Λάτσης μέσω της Ivy Shipping LLC.
Πρόκειται για την κοινοπραξία που δημιούργησε το καλοκαίρι του 2017 ο Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης με δύο μεγάλους ξένους ομίλους, με αντικείμενο τις επενδύσεις σε φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην τύπου Supramax και Panamax.
Σημειώνεται ότι το νέο όνομα διαχωρίζει τη Marla Dry Bulk Shipmanagement Inc. από τη Marla Tankers Shipmanagement, η οποία ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2018 και ανέλαβε τη διαχείριση των τεσσάρων τάνκερ aframax/LR2 που αγόρασε πέρυσι ο εφοπλιστής.
Σημειώνεται ότι η ιστοσελίδα της Latso Shipping βρίσκεται στην παρούσα φάση υπό κατασκευή, ωστόσο, από τα λίγα στοιχεία που περιέχει είναι εμφανής η αλλαγή του ονόματος της Consolidated Marine Management, σε Latsco Marine Management.
Δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες σχετικά με το αν ο όμιλος Latsco θα συμπεριλάβει στις παραπάνω αλλαγές τη νέα του δραστηριότητα στην αγορά LNG. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο, ο κ. Λάτσης αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) προχωρώντας στην παραγγελία δύο πλοίων στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, τα οποία αναμένεται να παραλάβει το 2020.