ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μπήκαν οι τελικές υπογραφές σύμφωνα με πληροφορίες από το ανάδοχο σχήμα για το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΕΟΠΥΥ, συνολικής αξίας 37 εκατ. ευρώ.
Το έργο, που θα αφορά την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας και τεχνικής υποστήριξης προς το ΕΟΠΥΥ, ανέλαβε η κοινοπραξία ΟΤΕ-Unisystems-Netcompany Intrasoft.
To έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και η διάρκεια του είναι 30 μήνες.
Προσδοκία είναι η μετατροπή του Οργανισμού σε Στρατηγικό Πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας, μέσα από ένα σύγχρονο μοντέλο λειτουργίας που απαιτεί την θεσμική του ενδυνάμωση. Έτσι μέσα από αυτό το έργο δρομολογείται η αναμόρφωση της λειτουργίας του οργανισμού και ειδικότερα ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Οργανισμού.
Στόχος του έργου
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας και τεχνικής υποστήριξης προς το ΕΟΠΥΥ στο πλαίσιο υλοποίησης του σχετικού έργου Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΕΟΠΥΥ για όλη τη διάρκεια της συμβατικής του διάρκειας.
Συγκεκριμένα αναφέρεται η παροχή υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας και τεχνικής υποστήριξης σε διοικητικό και τεχνικό επίπεδο προς τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., υπηρεσίες οι οποίες κρίνονται άμεσης προτεραιότητας λόγω της ανάγκης άμεσης υλοποίησης του σχετικού έργου, το οποίο είναι ιδιαίτερο πολύπλοκο επιχειρησιακά και τεχνικά.
Οι τεχνικές λεπτομέρειες του σχετικού έργου, σε συνδυασμό με την υφιστάμενη λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων στον Οργανισμό και το μεγάλο αριθμό εμπλεκομένων και την απαίτηση συνεχούς ανταλλαγής στοιχείων ανάμεσα στα εμπλεκόμενα μέρη, δημιουργούν την ανάγκη έγκαιρης και αξιόπιστης επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..
Επίσης η δημιουργία ενός πλαισίου στο οποίο να είναι με σαφήνεια προσδιορισμένες οι παρακάτω ενότητες:
– Η επίτευξη των στόχου του σχετικού έργου «Ψηφιακός Μετασχηματιμός του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.» όπως αυτοί προσδιορίστηκαν και προβλέπονται στο ΕΣΑΑ, πλήρως ευθυγραμμισμένοι με την τρέχουσα στρατηγική του Οργανισμού και τις υφιστάμενες ανάγκες του.
– Το λειτουργικό μοντέλο και οι σχέσεις της Δ/νσης Πληροφορικής με τον Ανάδοχο του σχετικού έργου, με σκοπό να υπάρχει κοινός, τυποποιημένος και λειτουργικά αποδεκτός τρόπος παροχής υπηρεσιών και επικοινωνίας μεταξύ τους.
Επιπλέον αναφέρεται η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης, το οποίο θα δίνει δυνατότητα υποστήριξης:
1ου επιπέδου, όσον αφορά στη χρήση των Υποσυστημάτων και στις διαδικασίες που διεκπεραιώνουν
- σε γενικότερα θέματα που σχετίζονται με τυχόν νέες ή αναβαθμισμένες διαδικασίες
- σε μηνύματα λαθών που οφείλονται σε κακή χρήση των Υποσυστημάτων
-2ου επιπέδου, σε θέματα που δεν καλύπτονται από το helpdesk 1ου επιπέδου καθώς και σε σύνθετα τεχνικά προβλήματα που ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν οι χρήστες
– Διάθεση του απαραίτητου τεχνικού προσωπικού, η εμπειρία του οποίου είναι ευθύνη του Αναδόχου, ώστε να διασφαλίζεται:
– η παροχή πληροφοριών / διευκρινήσεων στους χρήστες ή / και διαχειριστές των συστημάτων καθώς και
– η αποκατάσταση βλαβών
– Εγκατάσταση και χρήση Συστήματος Διαχείρισης Αιτημάτων (Ticket Management System), με όλα τα αναγκαία χαρακτηριστικά στοιχεία των βλαβών/ δυσλειτουργιών.
Διαβάστε επίσης:
ΟΤΕ: Έφτασε ήδη στο 90% η κάλυψη σε δίκτυα 5G
ΟΤΕ – Nova – Vodafone: Έργο €70 εκατ. για την ψηφιακή αναβάθμιση του Στρατού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες