Στις ράγες μπαίνουν και πάλι, σχεδόν μετά από 3,5 μήνες από τις καταστροφικές πλημμύρες που προκάλεσε η κακοκαιρία «Daniel», τα επιβατικά τρένα στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα -Θεσσαλονίκη.

Από σήμερα, Σάββατο 16 Δεκεμβρίου, επανέρχονται τα επιβατικά τρένα στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, κατόπιν αποκατάστασης γραμμής και εξασφάλισης κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ.

1

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται με μειωμένη ταχύτητα σε ορισμένα σημεία του δικτύου, με συνολικό χρόνο διαδρομής τις 4 ώρες και 53 λεπτά.

Τα τρένα στο τμήμα Λάρισα – Λιανοκλάδι θα κινούνται με ηλεκτροκίνηση, σε μονή γραμμή και με μικρότερες ταχύτητες, καθώς η κακοκαιρία «Daniel» κατέστρεψε τα συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης.

Υπενθυμίζεται πως μέσα σε λίγες ώρες καταστράφηκαν 180 χιλιόμετρα υπερσύγχρονου δικτύου, εκ των οποίων 50 χλμ διπλής γραμμής στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκη, 80 χλμ στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και 50 χλμ στο τμήμα Λάρισα – Βόλος.

Το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΣΕ, από τις αρχές του 2024 θα προχωρήσουν στις μόνιμες αποκαταστάσεις, το κόστος των οποίων εκτιμάται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού άξονα (διπλή γραμμή, με συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης), εφόσον τηρηθούν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2025.

Τα δρομολόγια που θα εκτελούνται από σήμερα είναι:

Από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη:

   Αμαξοστοιχία IC50, με ώρα αναχώρησης στις 07:58

   Αμαξοστοιχία IC52, με ώρα αναχώρησης στις 10:58

   Αμαξοστοιχία IC54, με ώρα αναχώρησης στις 14:58

   Αμαξοστοιχία IC56, με ώρα αναχώρησης στις 17:58

Από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα:

   Αμαξοστοιχία IC51, με ώρα αναχώρησης στις 07:04

   Αμαξοστοιχία IC53, με ώρα αναχώρησης στις 10:04

   Αμαξοστοιχία IC55, με ώρα αναχώρησης στις 14:04

   Αμαξοστοιχία IC57, με ώρα αναχώρησης στις 17:10

Διαβάστε επίσης

ΕΤΑΔ: Στα 257 εκατ. υπολογίζει τη ζημιά από την υπόθεση Μαντωνανάκη

Carlos Slim: Ο μεγιστάνας που φλερτάρει (ξανά) με το top ten των δισεκατομμυριούχων

Δάφνης (Cosmos Business): Γιατί αγόρασε το ποσοστό από Quest και Vodafone