ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 22,5 εκατ. ΕΥΡΩ και η διάρκεια του είναι 5 έτη.
Επίσης εγκρίθηκαν οι εργασίες συντήρησης γραμμής στα τμήματα Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισας και Θεσσαλονίκης, καθώς και η προμήθεια και θέση σε λειτουργία νέου σύγχρονου μετασχηματιστή στον Υποσταθμό Αγχιάλου.
Επίσης, εντός του Μαΐου θα έχουν καταρτιστεί τα τεύχη δημοπράτησης του διαγωνισμού για την αντικατάσταση 90 Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) με νέα σύγχρονης τεχνολογίας και ένταξή τους στα Κέντρα Λειτουργίας ΑΣΙΔ σε Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη.
Το έργο υλοποιείται μετά από έκτακτη χρηματοδότηση του ΟΣΕ, με ποσό ύψους 25 εκατ. ευρώ για τα έτη 2024 και 2025, που δόθηκαν με πρωτοβουλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.
Ο Πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης, δήλωσε σχετικά: «Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς το έργο της υλοποίησης των εργασιών συντήρησης των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου,
με στόχο την αποκατάσταση της αξιοπιστίας και αναβάθμισής τους, όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ουσιαστική του συμβολή στην ανάπτυξη της οικονομίας».
Διαβάστε επίσης:
Στην Κύπρο σήμερα ο Κωστής Χατζηδάκης
Δείτε πώς να υπολογίσετε την καύση λίπους με βάση τον καρδιακό σας ρυθμό
Παναθηναϊκός AKTOR: Η στιγμή που ο Κέντρικ Ναν υπογράφει την ανανέωση του συμβολαίου του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα