ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έμφαση στη μερισματική πολιτική πρόκειται να δώσει την επόμενη δεκαετία η διοίκηση του ΟΠΑΠ που προσδοκά σημαντική αύξηση κερδών τα επόμενα χρόνια, που θα προέλθει από την ανάπτυξη όλων των παιχνιδιών και την εισαγωγή νέων στο online, τη συνεχή ανάπτυξη της Stoiximan, τη βελτίωση των περιθωρίων και το θετικό αντίκτυπο της ανανέωσης της σύμβασης παραχώρησης των παιχνιδιών για τη δεκαετία 2020-2030. Όπως είπε η διοίκηση της εταιρείας, δεσμεύτηκε για τα επόμενα δέκα χρόνια το μέρισμα να ανέρχεται τουλάχιστον 1 ευρώ/μετοχή κάθε χρόνο με επιπλέον έκτακτα μερίσματα όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.
Σχετικά με την πορεία της εταιρείας στο δεύτερο τρίμηνο του έτους τονίστηκε ότι τα παραδοσιακά παιχνίδια της εταιρείας είχαν πολύ καλή πορεία, ενώ τα vlts με το άνοιγμα των καταστημάτων Play μετά το lockdown αποτέλεσαν κύριο μοχλό ανάπτυξης των μεγεθών της.
Υπενθυμίζεται ότι τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2021 έφτασαν στα €570,1εκ. αυξημένα κατά 12,2% σε ετήσια βάση παρά τις κατά 40% λιγότερες ημέρες λειτουργίας των καταστημάτων ΟΠΑΠ. Τα GGR στο β’ τρίμηνο 2021 ανήλθαν στα €395,9εκ., αυξημένα κατά 120,4% ενισχυμένα από την επαναλειτουργία των καταστημάτων, την αυξημένη συνεισφορά του online και την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan.
Σχετικά με τον κλάδο του online, η διοίκηση της εταιρείας, σημείωσε ότι συνέχισε να παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης παρά το άνοιγμα και των καταστημάτων και συνεχίζεται η τάση υψηλού επιπέδου δραστηριότητας των πελατών από το διαδίκτυο. Η αγορά online, αναφέρθηκε, αυξάνεται με ρυθμό 18% το χρόνο τα τελυταία χρόνια ενώ εκτιμάται ότι η αυξητική πορεία θα συνεχιστεί με ένα ρυθμό 12% το χρόνο τα επόμενα χρόνια. “Η Stoiximan και ο OPAP το 2020 είχαν μερίδιο αγοράς 49% και πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ καλά τοποθετημένοι για να επωφεληθούμε από την αναμενόμενη ανάπτυξη της αγοράς” τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ κ. Γιαν Κάρας.
Επίσης σημείωσε ότι σήμερα η αδειοδοτημένη αγορά online αποτελείται από 15 εταιρείες, από τις οποίες οι 3 είναι νέες και οι 12 προϋπήρχαν και ο ρυθμός ανάπτυξης είναι αντίστοιχος με το ρυθμό ανάπτυξης στην Ε.Ε. “Είμαστε περήφανοι που έχουμε την Stoiximan στον όμιλο ΟΠΑΠ” σημείωσε ο κ. Κάρρας εξηγώντας ότι ως brand λειτουργεί ανεξάρτητα από την Opap Online.
O όμιλος όπως είπε, θα δώσει έμφαση στα lottary games τα οποία έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους αναπτύσσοντάς τα στo διαδίκτυο μέσω της Οpaponline, ενώ και η Stoiximan θα εμπλουτίσει τα παιχνίδια της και εκτιμά ότι θα μπορέσει να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά που θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Στρατηγική του ΟΠΑΠ για το opaponline είναι να δώσει έμφαση στα κοινά νεώτερης ηλικίας και στις γυναίκες και να προσφέρει νέα παιχνίδια για αυτό το κοινό. Επίσης με δεδομένη τη δύναμη το τζόκερ σχεδιάζει να δημιουργήσει στο online μια ομάδα αριθμοπαιχνιδιών και να γίνει ο νούμερο ένα προορισμός για παιχνίδια αριθμών.
Επίσης αναβαθμίζει τα παιχνίδια τόσο σε παρουσία όσο και σε περιεχόμενο και όπως τονίστηκε, “το 2022 θα είναι μια χρονιά ολοκληρωτικού μετασχηματισμού, με νέα λανσαρίσματα και αναβαθμίσεις που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες μας”.
Στρατηγική του ομίλου, είναι να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα τη δραστηριότητα των καταστημάτων, να απευθυνθεί στις νεότερες γενιές, και αν συνδυάσει την ψυχαγωγία και την κοινωνική πλευρά του παιχνιδιού που προσφέρεται από τα καταστήματα με τις ευκαιρίες που προσφέρει η ανάπτυξη του διαδικτύου.
Τέλος για τα επόμενα χρόνια πάνω από το 90% των εσόδων του ομίλου είναι εξασφαλισμένα από την ανανεωμένη σύμβαση των παιχνιδιών για τη δεκαετία 2020-2030, η οποία επίσης εξασφαλίζει, σταθερή ανάπτυξη κερδών και γενναιώδωρη μερισματική πολιτική.
Ακολουθήστε mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- REDS A.E.: Προχωράει η επένδυση του Cambas Project – Άναψε η καμινάδα του παλιού Οινοποιείου στην Κάντζα
- Το σχέδιο της Κομισιόν για τον ΦΠΑ – Flat tax ανά χώρα και μείωση συντελεστών
- UniCredit: Αυξάνει σε 28% το ποσοστό της στην Commerzbank – Προχωρά το φιλόδοξο σχέδιο του Orcel
- Βουλή: Κατατέθηκαν οι ρυθμίσεις για τις τράπεζες – Αναλυτικά οι τροπολογίες – Και παρατάσεις στον ΕΝΦΙΑ