Η ελβετική εταιρεία κατασκευής sneakers On AG, στην οποία έχει επενδύσει ο διάσημος τενίστας Roger Federer ανακοίνωσε ισχυρά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο και αύξησε ελαφρώς τις προβλέψεις πωλήσεων της για το έτος, χάρη στην αυξημένη ζήτηση για τα παπούτσια τρεξίματος της και τη νέα σειρά ειδών προπόνησης.

Η On ανακοίνωσε τριμηνιαίες πωλήσεις 508 εκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (560 εκατομμύρια δολάρια) με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, σημειώνοντας αύξηση 29% σε σύγκριση με πέρυσι και ξεπερνώντας τις προσδοκίες της αγοράς.

Η μετοχή της σημείωσε άνοδο έως και 18% στις προσυνεδριακές συναλλαγές του αμερικανικού χρηματιστηρίου. Ενώ από τις αρχές του έτους μέχρι το κλείσιμο της Δευτέρας στη Νέα Υόρκη, είχε καταγράψει κέρδη 14%. ς

Η On, που ιδρύθηκε πριν από μια δεκαετία περίπου, επεκτάθηκε ταχύτατα σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική χάρη εν μέρει στην ισχυρή ζήτηση από ένα αυξανόμενο δίκτυο συνεργατών χονδρικής και εξειδικευμένων καταστημάτων running.

Τώρα, ενισχύει την παρουσία της στο τένις και την προπόνηση, καθώς επιδιώκει να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από μεγαλύτερους αντιπάλους όπως η Adidas AG και η Nike Inc.

Η εταιρεία με έδρα τη Ζυρίχη δήλωσε ότι αναμένει πωλήσεις 2,29 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων για ολόκληρο το έτος, ελαφρώς υψηλότερες από τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών για 2,27 δισ. φράγκα.

Η δυναμική της την καθιστά πλέον μία από τις αγαπημένες εταιρείες στον χώρο του αθλητισμού, αυξάνοντας την πρόκληση για το αν θα καταφέρει να διατηρήσει τον ρυθμό της ή να θα κινδυνέψει να απογοητεύσει τους επενδυτές.

«Έχουμε περάσει από μια περίοδο υπερ-ανάπτυξης σε μια περίοδο πιο σταθερής ανάπτυξης», δήλωσε σε συνέντευξή του ο συνδιευθύνων σύμβουλος Martin Hoffmann.

Η On έχει ακόμα περιθώρια ανάπτυξης στον χώρο του τρεξίματος, όπου διαθέτει το πιο ανεπτυγμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της. Πρόσφατα παρουσίασε νέα υποδήματα όπως τα Cloudmonster 2 και Cloudsurfer Trail και ελπίζει να έχει δυναμική παρουσία με τους χορηγούμενους αθλητές της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού αυτό το καλοκαίρι.

Η εταιρεία έχει αποσπάσει επαινετικά σχόλια από αναλυτές επειδή δεν κάνει εκπτώσεις, παρουσιάζοντας αρκετές ομοιότητες με τον κολοσσό του λεγόμενου “athleisure”, την Lululemon Athletica Inc.

Διαβάστε ακόμη:

Burberry: Η Κίνα ροκανίζει τις πωλήσεις του βρετανικού οίκου ειδών πολυτελείας

Currys: Νέα αύξηση των προβλέψεων για τα κέρδη – Εκτίναξη της μετοχής

Anglo American: Αποχωρεί από την εξόρυξη διαμαντιών και πλατίνας για να αποκρούσει την BHP Group