ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρώτο κατάστημα της ανερχόμενης μάρκας καλλυντικών από την Ιταλία προγραμματίζεται να λειτουργήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Κατά πάσα πιθανότητα, το «ντεμπούτο» θα γίνει στο «The Mall Athens» στο Μαρούσι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της χώρας, ωστόσο δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να προηγηθεί η λειτουργία καταστήματος στην οδό Ερμού. Μάλιστα, ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικές συζητήσεις για την μίσθωση χώρου στον πλέον εμπορικό δρόμο της πρωτεύουσας.
Kύκλοι προσκείμενοι στον επιχειρηματία Σάμι Φάις, ο οποίος ανέλαβε την αντιπροσώπευση της Kiko Milano για την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ρουμανία και την Βουλγαρία επισημαίνουν πως απώτερος στόχος είναι η δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων σε ορίζοντα 8ετίας.
Να σημειωθεί πως η συμφωνία ανάμεσα στον Σάμι Φάις και στους Ιταλούς της Kiko έγινε το περασμένο καλοκαίρι, ωστόσο οι οριστικές υπογραφές «έπεσαν» πριν από λίγα 24ώρα και σηματοδοτεί την είσοδό του, και στην αγορά των καλλυντικών. Ο δραστήριος επιχειρηματίας αναπτύσσει μεταξύ άλλων τα καταστήματα αθλητικών ειδών της αμερικάνικης Under Armour σε Ελλάδα και Κύπρο, έχει τη διανομή των αθλητικών ειδών της Puma ενώ έχει αποκτήσει και την αλυσίδα «Καλογήρου».
Ποια είναι η Kiko – Στοιχεία και αριθμοί
Η Kiko Milano ιδρύθηκε το 1997 στο Μιλάνο και από την πρώτη στιγμή έφερε «επανάσταση» στον χώρο των καλλυντικών. Προσφέρει μια σειρά από ποιοτικά προϊόντα, πάντοτε σε προσιτές τιμές. Συγκεκριμένα, το χαρτοφυλάκιό της απαρτίζεται από 1.200 καλλυντικά, τα οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν make up, αξεσουάρ και προϊόντα για την φροντίδα του δέρματος και τα οποία δεν δοκιμάζονται σε ζώα. Το 99% των προϊόντων make up παράγονται στην Ευρώπη, εκ των οποίων το 75% στην Ιταλία
Η KIKO MILANO είναι νούμερο ένα εταιρεία στα προϊόντα make up στην Ιταλία, νούμερο τέσσερα στην Ισπανία και νούμερο πέντε στην Γαλλία ενώ καταλαμβάνει την 27η θέση σε παγκόσμια κλίμακα. Συνολικά, αριθμεί περισσότερα από 900 καταστήματα 20 χώρες στον κόσμο. Τα καταστήματα είναι τοποθετημένα σε εμπορικά σημεία υψηλής αξίας, με το 70% να βρίσκεται σε εμπορικά κέντρα, το 27% στα κέντρα των πόλεων, 2% στα εκπτωτικά κέντρα και 1% σε ταξιδιωτικούς χώρους (αεροδρόμια, λιμάνια, κα.).
Το 2017 οι καθαρές πωλήσεις της ξεπέρασαν τα 610 εκατ. ευρώ, με το 36% να προέρχεται από την Ιταλία, το 19% από την Γαλλία, το 14% από την Ισπανία και το 3,5% μέσω διαδικτύου. Σήμερα, απασχολεί 7.000 άτομα και έχει ισχυρή παρουσία στα Social Media, me πάνω από 4,4 εκατομμύρια ακόλουθους στο Facebook και περίπου 2,9 εκατομμύρια στο Instagram.