ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με αυτή τη συμφωνία κορυφής, o Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ και το VICE απευθύνονται στη νέα γενιά, που απομακρύνεται από τα παραδοσιακά μέσα, παράγοντας και προβάλλοντας διεθνείς και τοπικές ειδήσεις, θέματα πολιτισμού και lifestyle στην τηλεόραση και το διαδίκτυο.
O Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ έχει ηγετική παρουσία στην Ευρώπη με επενδύσεις και δραστηριότητες που φτάνουν μέχρι τη Βόρειο Αμερική και την Αυστραλία. Με την επέκταση της συνεργασίας αυτής θα έχει παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες.
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, εκτός από τις περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται με το VICE (Ελλάδα, Ρουμανία, Σερβία), θα ηγείται της επέκτασής του στις αγορές της Ουγγαρίας, της Βουλγαρίας, της Τσεχίας, της Σλοβακίας, της Σλοβενίας, της Κροατίας, της Πολωνίας, της Αλβανίας, της Βοσνίας, της Κύπρου, του Μαυροβουνίου, της Εσθονίας, της Λετονίας, της Λιθουανίας και της Γεωργίας. Επίσης, στόχος είναι η επέκταση στις αγορές της Ρωσίας, Αρμενίας, Αζερμπαϊτζάν, Λευκορωσίας, Καζακστάν, Κιργιστάν, Μολδαβίας, Τουρκμενιστάν, Τατζικιστάν, Ουκρανίας, Ουζμπεκιστάν.
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ είναι μέτοχος του παγκόσμιου ομίλου Vice αρκετά χρόνια. Το 2014 ξεκίνησε η έναρξη της λειτουργίας του VICE Greece στην Ελλάδα. Αυτό το τοπικό περιεχόμενο κάλυψε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων από σημαντικές ειδήσεις. To 2016 η συνεργασία επεκτάθηκε στην Σερβία και Ρουμανία.
Το VICE είναι ο αμερικάνικος κολοσσός ΜΜΕ με την μεγαλύτερη επιρροή στους νέους παγκοσμίως. Ξεκίνησε το 1994 και πλέον δραστηριοποιείται σε πάνω από 35 χώρες, με πρόσβαση σε 300 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα στην τηλεόραση, την κινητή τηλεφωνία, τον κινηματογράφο και τα Social media. Παράγει 1500 θέματα κάθε μέρα. Το 2019 είχε 19 υποψηφιότητες για Emmy και κέρδισε τα 6. Αυτή τη στιγμή έχει 112 νέες τηλεοπτικές παραγωγές σε εξέλιξη στα Vice studio.
Το VICE περιλαμβάνει ένα διεθνές δίκτυο ψηφιακών καναλιών, στούντιο τηλεόρασης και δυνατότητα παραγωγής ταινιών, ένα περιοδικό, μια δισκογραφική εταιρεία, γραφεία δημιουργικών υπηρεσιών, εκδοτικό τμήμα και τηλεοπτική πλατφόρμα που ονομάζεται VICELAND. To VICELAND είναι προσβάσιμο σε 170 εκατομμύρια σπίτια. Το 27% του κοινού του ανήκει στις ηλικίας 18-34. Το VICELAND, το καλωδιακό κανάλι του Vice, έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης ξεπερνώντας τον αμέσως επόμενο ανταγωνιστή κατά 15 ποσοστιαίες μονάδες στην Αμερική. Η καθημερινή του βραδινή εκπομπή, το «Vice News Tonight» έχει 4 φορές περισσότερους θεατές ηλικίας 18-34 από ότι άλλες ενημερωτικές βραδινές εκπομπές.
Ο Dominique Delport, President International του VICE Media Group, δήλωσε: «Η επιτυχημένη συνεργασία μας με τον ΑΝΤΕΝΝΑ παρέχει τη δυνατότητα στο VICE να επεκταθεί σε μια περιοχή, όπου η δημιουργία περιεχομένου από νέους ανθρώπους δεν ήταν μέχρι τώρα, ευρέως διαδεδομένη και διαθέσιμη. Η δημιουργία και η διανομή πρωτογενούς περιεχομένου με τοπικό χαρακτήρα στη συγκεκριμένη περιοχή, επηρεάζει το περιεχόμενο μας διεθνώς και συνδράμει στη συνεχόμενη αύξηση του κοινού του VICE. Αξίζει να σημειωθεί πως τη χρονιά που μας πέρασε το περιεχόμενο αυτό, βραβεύθηκε με περισσότερες από 30 διακρίσεις. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεχή ανάπτυξη και την τεράστια απήχηση που έχει αποφέρει η συνεργασία μας με τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ».
Ο Θοδωρής Κυριακού, Chairman of ΑΝΤΕΝΝΑ Group, πρόσθεσε: «Η συνεργασία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ με το VICE είναι εδραιωμένη με πολύ γερές βάσεις και έχει, ήδη, δώσει το επιτυχημένο στίγμα της. Η επέκτασή της είναι στρατηγικής σημασίας γιατί είναι ένα σημαντικό κομμάτι της αναπτυξιακής πολιτικής μας στο εξωτερικό. Είμαστε πάντα στην πρώτη γραμμή, δίπλα σε κάθε εγχείρημα που οδηγεί δημιουργικά προς το μέλλον».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα