Σχέδια για μεγάλη ανάπτυξη των εξαγωγών της μπίρας Fix και Μύθος έχει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία της χώρας, βάση πωλήσεων και μεριδίων αγοράς στοχεύει στην υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων στις εξαγωγές μέσα στα επόμενα 2 έτη, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές, μεταξύ των οποίων οι χώρες της Βαλτικής και ίσως η Ινδία.

Όπως είπε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Dejan Beko στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, οι εξαγωγές έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη δραστηριότητα του ομίλου, σημειώνοντας πως ήδη πραγματοποιούνται πωλήσεις σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι οι Γερμανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Ισραήλ και Κύπρος. Μάλιστα, μέχρι τα τέλη του 2019 αναμένεται να ξεπεράσουν τις 40 αγορές σε όλο τον κόσμο. Να σημειωθεί πως σήμερα οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν περίπου το 7% της παραγωγής της εταιρείας και το 2018 αναμένεται να αυξηθούν κατά 17% σε σχέση με το 2017.

Δυναμικά πλάνα υπάρχουν και για την εσωτερική αγορά, η οποία δείχνει να ανακάμπτει. Η εταιρεία δρομολογεί νέες επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ, με στόχο μεταξύ άλλων την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας των παραγωγικών μονάδων σε Σίνδο και Ριτσώνα. Όπως είπε ο κ. Beko, οι επενδύσεις είναι αυξημένες κατά 7 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αρχικό πλάνο και συνδέονται με την εμπιστοσύνη που δείχνει ο όμιλος στις προοπτικές και τις ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Οι παραπάνω επενδύσεις έρχονται σε συνέχεια των 36 εκατ. ευρώ που έγιναν το διάστημα 2015-2018, με βασικό άξονα την ανάπτυξη των τοποθετήσεων του εξοπλισμού βαρελίσιας μπίρας, DraughtMaster ™ κατά 44% για το 2018 σε σύγκριση με το 2017.

Στα σχέδια της εταιρείας είναι και η κυκλοφορία νέων προϊόντων, τα οποία θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες τάσεις για πιο ιδιαίτερες γεύσεις, αλλά και η ενίσχυση των εξαγωγών, με αιχμή τις μπίρες Μύθος και Fix Hellas.

Από την άλλη πλευρά, ο κ. Beko ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχουν πλάνα εξαγορών, ούτε κάποιας μικροζυθοποιίας, -αν και αναγνώρισε πως ο κλάδος αυτός παρουσιάζει ιδιαίτερα άνθηση τα τελευταία χρόνια- ενώ πρόσθεσε πως εκτός πλάνου είναι και η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα, τουλάχιστον για το 2019, παρά την άρση των απαγορεύσεων που υπήρχαν για τις ζυθοποιίες.

Σχολιάζοντας την κατάσταση του ανταγωνισμού, ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σημείωσε πως είναι σκληρός, αλλά τελικά λειτουργία προς όφελος του τελικού καταναλωτή που έχει περισσότερες επιλογές ενώ αναφορικά με τη συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ και πως εξελίσσεται, υπογράμμισε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, και πως είναι μια ελεύθερη αγορά, στην οποία κανείς μπορεί να πάρει τις αποφάσεις του- όπως ακριβώς συμβαίνει και στις υπόλοιπες χώρες.

Όσον αφορά στην πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο κ. Beko είπε μετά τις θετικές επιδόσεις το 2017, όπου επιτεύχθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών έναντι του 2016, αναμένεται μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών για το 2018.Να σημειωθεί πως η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει δυο μονάδες παραγωγής στην χώρα και απασχολεί πάνω από 450 εργαζόμενους. Η παραγωγική δυναμικότητά της ανέρχεται σε 2,1 εκατ. εκατόλιτρα και τροφοδοτεί πάνω από 90.000 σημεία πώλησης πανελλαδικά. Επιπρόσθετα, το οικονομικό αποτύπωμα της δραστηριότητας της στην ελληνική αγορά μέσω της φορολογίας, υπολογίζεται σε περισσότερα από 300 εκατ. ευρώ, για την περίοδο 2015-2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Στα 48 εκ. ευρώ επεκτείνεται το επενδυτικό της πλάνο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύσεις 11 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Πάτρας την τριετία 2019-2021

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέος παίκτης; Ο Αλέξανδρος Στράτος στο παιχνίδι των brands της Folli Follie;