Ευκαιρία για μεγαλύτερη ανάπτυξη και διεύρυνση των μεριδίων της βλέπει στην οn trade αγορά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, σε αντίθεση με το κανάλι των σούπερ μάρκετ, που βασίζεται περισσότερο στις προσφορές και στις προωθητικές ενέργειες ιδιαίτερα για ένα προϊόν όπως η μπίρα.

Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η εν Ελλάδι θυγατρική της Carlsberg, μετά την εφαρμογή των μέτρων Σκρέκα και την τρίμηνη απαγόρευση προσφορών για τα προϊόντα που ανατιμώνται, πήρε πίσω τις ανατιμήσεις που είχε προγραμματίσει για κάποιους κωδικούς προϊόντων της τον Φεβρουάριο.

Αποφεύγοντας να σχολιάσει τα μέτρα, ο νέος επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, κ. Henrik Fredvig στην πρώτη συνάντηση με δημοσιογράφους μετά την ανάληψη των καθηκόντων του τον περασμένο Σεπτέμβριο, επεσήμανε: «Αν έπρεπε να περάσεις τρεις μήνες χωρίς προωθητική ενέργεια και προσφορά για ένα προϊόν, όπως η μπίρα, τότε θα υπήρχε ένα σοβαρό αντίκτυπο στους όγκους πωλήσεων της εταιρείας».

Έμφαση στα premium σήματα

H εστίαση στο κανάλι της HoReCa με έμφαση στα premium σήματα, όπως η Νήσος, η Kaiser ή η Carlsberg, αποτελούν έναν από τους στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, που πέρυσι αύξησε κατά 3% το συνολικό όγκο πωλήσεων και κατά 1% το μερίδιο αγοράς,  φτάνοντας στο 25% της συνολικής αγοράς.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχει προχωρήσει στη διεύρυνση και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της, με έμφαση τόσο στην κατηγορία των premium brands όσο και σε αυτήν των μη αλκοολούχων προϊόντων.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η εκκίνηση της παραγωγής της μπύρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο σε συνδυασμό με την περαιτέρω ενεργοποίηση της μάρκας στην ελληνική αγορά, η νέα εμπορική συνεργασία για την αποκλειστική διανομή όλων των brands της μπύρας ΝΗΣΟΣ, το νέο λανσάρισμα της ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, πίσω από την ΦΙΞ Άνευ που ηγείται της κατηγορίας, καθώς και η νέα πρόταση Mango-Passionfruit σε mixer της Tuborg.

Στη Ριτσώνα η παραγωγή της μπίρας Νήσος

Η μπίρα Νήσος, της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων του Αλέξανδρου Κουρή, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας έχει μπει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, παράγεται πλέον και εκτός Τήνου, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Ριτσώνα.

«Στόχος είναι η ενίσχυση της παρουσίας του brand στην εγχώρια αγορά» τόνισε ο Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ενώ σε ό,τι αφορά την προοπτική εξαγωγών είπε ότι προηγείται η ανάπτυξης της μπίρας στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε εκτιμάται ότι σε επίπεδο τζίρου η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θα σημειώσει οργανική ανάπτυξη καθαρών πωλήσεων άνω του 20% σε σχέση με το 2022.

Ανά κανάλι πωλήσεων η on trade αγορά αυξήθηκε λίγο περισσότερο από 3% σε όγκο ως αποτέλεσμα της έμφασης που δίνεται σε αυτό.

Η παραδοσιακή αγορά μεγάλωσε κατά 12% σε σχέση ποσοστό μεγαλύτερο από την ανάπτυξη της αγοράς που ήταν στο 8% ενώ το κανάλι των σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 1% γεγονός, το οποίο αποδίδεται από τον κ. Henrik Fredvig στη στρατηγική επιλογή να επικεντρωθεί στα άλλα δύο κανάλια πωλήσεων.

Επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ στην τριετία

Για το 2024, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ για την τριετία 2024-2026 ο στόχος είναι να ξεπεραστούν τα 30 εκατ. ευρώ.

Οι νέες επενδύσεις κατευθύνονται σε μηχανολογικό εξοπλισμό, συσκευασία και εξοπλισμό παγίων για την κρύα αγορά ενώ και πέρυσι οι επενδύσεις ήταν στα 9,5 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Επενδύσεις άνω των €30 εκατ. την τριετία 2024- 2026

Carlsberg: Άλμα 5% η μετοχή μετά την ανακοίνωση φιλόδοξων σχεδίων ανάπτυξης

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή της μπύρας ΝΗΣΟΣ