ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Όλα Καλένιους, CEO στην Mercedes-Benz καλεί την Ευρώπη να ενθαρρύνει τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν περισσότερα εργοστάσια στο μπλοκ στο πλαίσιο συμφωνίας για την άρση των δασμών στα εισαγόμενα κινεζικά οχήματα.
Ο Καλένιους, ο οποίος είναι επίσης Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), ανέφερε ότι η Κίνα είχε ζητήσει από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πριν από δεκαετίες να επενδύσει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η προσέγγιση αυτή μπορεί να αποτελέσει μέρος της λύσης στις εμπορικές διαφωνίες μεταξύ των δύο πλευρών, υποστήριξε ο CEO της Mercedes.
«Κανείς δεν διαφωνεί ότι οι ισότιμοι όροι ανταγωνισμού είναι μια συζήτηση που πρέπει να γίνει. Το ερώτημα είναι ποιο εργαλείο θα χρησιμοποιήσουμε» τόνισε ο Καλένιους σε συνέντευξή του στους Financial Times.
«Δεν πρέπει να επιταχύνουμε τον προστατευτισμό γιατί έχουμε πολλά να χάσουμε» πρόσθεσε.
Τον Οκτώβριο, οι Βρυξέλλες επέβαλαν δασμούς ώς και 45% στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά από το μεγάλο άλμα που σημείωσαν οι πωλήσεις, ισχυριζόμενες ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έλαβαν αθέμιτες επιδοτήσεις από το κινεζικό κράτος. Το Πεκίνο απάντησε με δασμούς στο μπράντι ενώ ξεκίνησε έρευνα για τις εισαγωγές χοιρινού και γάλατος.
Οι γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι από τους πιο ένθερμους πολέμιους των προστατευτικών μέτρων καθώς φοβούνται τα αντίποινα από το Πεκίνο.
Διαβάστε επίσης
Banco Santander: Αποχωρεί από την Βρετανία ο ισπανικός τραπεζικός κολοσσός;
Στη Σόφια ο Χρήστος Σταϊκούρας για το Sofia Economic Forum V
Αναλυτές για Metlen: Ισχυρή πρόσθετη αξία στη μετοχή με τη νέα επένδυση