Η Airbnb ήταν μία από τις πλέον αναμενόμενες IPO για το 2020.

Έπειτα από μια αξιοσημείωτη αύξηση συναλλαγών, το “market cap” της εταιρείας ξεπέρασε τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα τελευταία 5 χρόνια, από το 2015 κι έπειτα, η Airbnb διέγραψε μια επική διαδρομή. Δείτε παρακάτω τον σχετικό πίνακα του Visual Capitalist:

Metric 2015 2016 2017 2018 2019
Gross Booking Value ($ Billions) $8.1B $13.9B $21.0B $29.4B $38.0B
Annual Nights & Experiences Booked (In Millions) 72.4M 125.7M 185.8M 250.3M 326.9M
Revenues ($ Billions) $919M $1.6B $2.5B $3.6B $4.8B

Οι διανυκτερεύσεις που έχουν “κλείσει” συνολικά οι πελάτες έχουν αυξηθεί κατά 4,5 φορές, από 72 εκατομμύρια το 2015 σε 326 εκατομμύρια το 2019.

Το 2019, η Airbnb είχε περίπου 5 εκατομμύρια διαθέσιμα δωμάτια, ένας αριθμός εξαιρετικά μεγάλος – ο επόμενος μεγαλύτερος θεωρείται αυτός του Ομίλου Marriott με 1,3 εκατομμύρια.

Παρά τα εξαιρετικά μεγάλα μεγέθη, η AirBnb δεν θεωρείται κερδοφόρα.

Οι σωρευτικές απώλειες της εταιρείας ανέρχονται συνολικά σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2008 και η συνολική εικόνα έχει επιδεινωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Airbnb κατέγραψε αρνητικό πρόσημο στις κρατήσεις τον Μάρτιο του 2020, κατά -4 εκατομμύρια, με συνολική μείωση -32% συγκριτικά με ολόκληρο το περασμένο έτος.

Δείτε τον σχετικό πίνακα:

Metric 2015 2016 2017 2018 2019 2020 (Q1′-Q3′)
Revenue $919M $1.6B $2.5B $3.6B $4.8B $2.5B
Net Income -$135M -$136M -$70M $-17M -$674M -$696M

Διαβάστε επίσης:

Η Airbnb στο Nasdaq: Άντλησε 3,5 δισ. δολάρια από την δημόσια προσφορά

Μηταράκης: Σημαντική μείωση του αριθμού αιτούντων άσυλο το 2020

Προς την τούρκικη Dardanel οδεύει η «Καλλιμάνης» – Πού κρίθηκε το deal