• Business

    Οδυσσέας Αθανασίου: «Θέμα ημερών να ξεκινήσει ο ΑΒΑΞ τα έργα – Πολύ καλή η συνεργασία με Intrakat-Bouygues

    Οδυσσέας Αθανασίου (Lamda Development), Χρήστος Ιωάννου (ΑΒΑΞ), Πέτρος Σουρέτης (Intrakat), Martin Bouygues (Bouygues)

    Οδυσσέας Αθανασίου (Lamda Development), Χρήστος Ιωάννου (ΑΒΑΞ), Πέτρος Σουρέτης (Intrakat), Martin Bouygues (Bouygues)


    Στην πορεία των έργων στο Ελληνικό και τη θέση στην οποία βρίσκονται οι Όμιλοι ΑΒΑΞ, Intrakat και Bouygues για τα έργα υποδομών και το Marina Tower αναφέρθηκε χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων στην παρουσίαση του Experience Park.

    Συγκεκριμένα, ο ισχυρός άνδρας της Lamda Development επισήμανε πως η ΑΒΑΞ θα ξεκινήσει εντός ημερών τις εργασίες για τα έργα υποδομών αξίας 300 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, τόνισε πως η συνεργασία με την Κοινοπραξία Intrakat-Bouygues για το σχεδιασμό του Marina Tower  προχωράει πάρα πολύ καλά, και έθεσε το χρονοδιάγραμα για τους νέους διαγωνισμούς.

    Αναλυτικότερα, αναμένεται μέχρι το 2023 να έχουν γίνει δύο διαγωνισμοί, οι οποίοι θα αφορούν το Marina Tower αξίας 250 εκατ. ευρώ. Ο πρώτος, όπως έχει ήδη γράψει το mononews.gr, θα αφορά τη θεμελίωση του Marina Tower και θα τρέξει εντός του τρέχοντος Οκτωβρίου.

    Σχετικά με το βασικό διαγωνισμό για την κατασκευή και την ανέγερση του πρώτου πράσινου πύργου που θα γίνει στο Ελληνικό, ο Οδυσσέας Αθανασίου δήλωσε πως θα τρέξει ένας ακόμα διαγωνισμός στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Δεν απέκλεισε, ωστόσο, το ενδεχόμενο να αναλάβει το έργο η Κοινοπραξία Intrakat-Bouygues, εφόσον συνεχίσει να υπάρχει το ίδιο επίπεδο καλής συνεργασίας μεταξύ της αναδόχου και της Lamda.

    Το Marina Tower – Τι θα κάνουν Intrakat  και Boygues

    Πρόκειται για έναν πράσινο πύργο που θα αποτελείται από 45 ορόφους και θα κατασκευαστεί στο Ελληνικό κατά την Α΄ Φάση της σημαντικής αυτής ανάπλασης με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2025.

    Υπενθυμίζεται πως η Intrakat σε συνεργασία με το γαλλικό κολοσό της Boygues επιλέχθηκε τον περασμένο μήνα από τη Lamda Development για το έργο του Early Contractor Involvement (ECI). Αυτό αφορά τη μελέτη του σχεδιασμού του οικιστικού πύργου στη μαρίνα του Ελληνικού.

    Πλέον οι δύο εταιρείες καλούνται να διασφαλίσουν της κατασκευαστική αρτιότητα και ασφάλειά του Πύργου, αξιοποιώντας την πλέον σύγχρονη τεχνολογία σχεδιασμού με τη χρήση συστημάτων BIM (Building Information Modeling).

    Επίσης, οι δύο εταιρείες στο γενικό κλίμα των ελλείψεων αλλά και των προβλημάτων που δημιουργούνται από το μπλοκάρισμα της εφοδιαστικής αλυσίδας θα «σκανάρουν» την τοπική και την παγκόσμια αγορά για την προμήθεια των πιο ποιοτικών προϊόντων και συστημάτων για τον Πύργο και τους τελικούς αγοραστές.

    Επιπρόσθετα οι Intrakat και Bouygues θα προγραμματίσουν την κατασκευή του Marina Tower και θα διασφαλίσουν την υψηλότερη ποιότητα και προδιαγραφές κατασκευής στην Ελλάδα. Παράλληλα θα εφαρμοστούν αυστηρά πρότυπα για την υγεία και την ασφάλεια του εργατικού δυναμικού που θα κατασκευάσει τον Πύργο.

    Σημειώνεται πως η μάχη που έδωσε η Intrakat για να επικρατήσει στο έργο ήταν σκληρή, καθώς ήρθε αντιμέτωπη με τους κορυφαίους Ομίλους της χώρας μας. Συγκεκριμένα, όπως είχε γράψει το mononews.gr οι υπόλοιποι διεκδικητές του Marina Tower ήταν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ και Archirodon.

    Τα έργα υποδομών που αναλαμβάνει η ΑΒΑΞ

    Όπως έχει γράψει ήδη το mononews ο Όμιλος ΑΒΑΞ επελέγη για τα έργα που αφορούν την πρώτη φάση των υποδομών συνολικής αξίας 500 εκατ. ευρώ που θα κατασκευαστούν για λογαριασμό της Lamda Development στο Ελληνικό. Αυτά αφορούν το Μητροπολιτικό Πάρκο (50 – 60 εκατ.) τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης(22 με 27 εκατ.), την παράκτια ζώνη (20 με 25 εκατ. ευρώ) , οδικά δίκτυα (57 εκατ. ευρώ) και δίκτυα υποδομών (44 – 54 εκατ.) μεταξύ άλλων. Το σημαντικότερο project του «πακέτου» είναι η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, η οποία εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ.

    Επιπλέον, στα έργα αυτά περιλαμβάνονται πεζόδρομοι και ποδηλατόδρομοι μήκους άνω των 50 χιλιομέτρων, με κυριότερο έργο τον πεζόδρομο που θα ενώνει τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με το παράκτιο μέτωπο και θα έχει μήκος 50 χιλιομέτρων και πλάτος 56 μέτρων.

    Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος ήρθε αντιμέτωπος με την  ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, και τις Κοινοπραξίες Ελλάκτωρ-Archirodon και Mytilineos-Intrakat-Wade Adams.

    Διαβάστε επίσης

    Ποιος είναι ο γαλλικός κολοσσός Bouygues του Marina Tower – Πώς συνετέλεσε στην επιλογή της κοινοπραξίας με την Intrakat από τη Lamda Development

    Ελληνικό: Η κοινοπραξία Intrakat-Bouygues αναλαμβάνει το Marina Tower – Ποιος είναι ο Γάλλος συνεργάτης και πότε ξεκινούν τα έργα



    ΣΧΟΛΙΑ