Αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΘ, μετά από την έναρξη της εφαρμογής των πιλοτικών δρομολογίων της εισόδου των επιβατών από την «μπροστινή πόρτα» για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου.

Ο υφυπουργός σήμερα, Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου, πραγματοποίησε εκ νέου επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη, στο αμαξοστάσιο του Ο.Α.Σ.Θ. στη Σταυρούπολη, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Α.Σ.Θ. Κώστα Ταγγίρη, τον πρόεδρο του Ο.Σ.Ε.Θ. Γιάννη Καλογερούδη, και των επιτελείων τους, προκειμένου να επιθεωρήσει τα 14 λεωφορεία που ανατάχθηκαν και θα κυκλοφορήσουν ξανά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα, συνεχάρη τη Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ., του Ο.Σ.Ε.Θ. και το τεχνικό τους επιτελείο, για την ανάταξη των 14 λεωφορείων που συνέβη για πρώτη φορά σε τέτοια κλίμακα και μάλιστα με ίδιους πόρους και με τη συνδρομή των εργαζόμενων της εταιρείας.

Κατά την επίσκεψή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Οικονόμου δήλωσε:

«Να συνεχίσουμε έτσι. Έχουμε και τα καινούρια λεωφορεία και τα αναταγμένα. Το πρόγραμμά μας κινείται βάσει χρονοδιαγράμματος. Η Θεσσαλονίκη σε σύντομο χρονικό διάστημα μαζί με το μετρό θα είναι πλήρως αλλαγμένη, αναβαθμισμένη και εκσυγχρονισμένη στο κομμάτι της αστικής συγκοινωνίας και γενικότερα του συγκοινωνιακού έργου».

Κατόπιν, ο κ. Οικονόμου, επιβιβάστηκε με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Συμβούλου του Ο.Α.Σ.Θ. Κώστα Ταγγίρη στο λεωφορείο της γραμμής 38, από τη Νέα Ευκαρπία προς την πλατεία Αριστοτέλους, ώστε να αποκτήσει μια άμεση εικόνα του τρόπου λειτουργίας και εφαρμογής των πιλοτικών δρομολογίων της εισόδου των επιβατών από την «μπροστινή πόρτα» για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.

Ο κ. Οικονόμου μετά την αυτοψία δήλωσε:

«Πολύ αισθητή είναι η αύξηση στις επικυρώσεις εισιτηρίων που καταγράφηκε στις είκοσι λεωφορειακές γραμμές, στη Θεσσαλονίκη, με την λειτουργία των πιλοτικών δρομολογίων «Μπροστινή Πόρτα» για τον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής, τον τελευταίο μήνα. Η καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, καθώς όσο αυτή περιορίζεται τόσο θα θωρακίζεται και θα ενισχύεται η δημόσια συγκοινωνία και ο πολίτης θα απολαμβάνει ποιοτικότερες υπηρεσίες».

Τα αποτελέσματα μετά από ένα μήνα εφαρμογής της «μπροστινής πόρτας» οδήγησαν στην αύξηση των εσόδων κατά 30% τον Σεπτέμβριο του 2024, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023 (1.431.178 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2024, έναντι 1.098.280 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2023).

Στη Θεσσαλονίκη, είναι ήδη σε εφαρμογή τα παρακάτω πιλοτικά δρομολόγια στις εξής γραμμές:

Ο.Α.Σ.Θ.

4 Καλαμαριά – Χαριλάου

7 Άγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο

11Τ Πυλαία – Χαριλάου

24 Πλατεία Ελευθερίας – Χίλια Δένδρα

26 Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας

28 Ευκαρπία – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο

30 Τριανδρία – Αποθήκη

35 Μετέωρα – Βενιζέλου

37 Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι

38 Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους

Ο.Σ.Ε.Θ.

42 Κορδελιό – Κοιμητήρια Ευόσμου

43 Τοπικό Ευόσμου

53 Τοπικό Σίνδου

53 Α Τοπικό Σίνδου – Γ Φάση ΒΙΠΕΘ

59 Τοπικό Πευκών

60 Οικισμός Ν. 751 – Οικισμός Μακεδονία

61 Διασταύρωση – Χορτιάτης

90 Μάλγαρα – Κουφάλια

91 Τοπικό Λαγκάδα

92 Κουφάλια – Άθυρα – Ραχώνα

Διαβάστε επίσης: 

Νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια – Eπενδύσεις 436 δισ. ευρώ έως το 2050 και 210.000 νέες θέσεις εργασίας

Γαλλία: Ανησυχία στους εύπορους από τον προϋπολογισμό «λιτότητας» του Μπαρνιέ – Πού στοχεύει

Σκυλακάκης: Δεν καταργείται το πράσινο τιμολόγιο για όσους το έχουν ήδη επιλέξει