ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σε σημερινή δήλωσή του, ο κ. Σκόδρας αναφέρει ότι ενημέρωσε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ότι δεν επιθυμεί τη συνέχιση της θητείας του, καθώς «μετά από πολλή περίσκεψη» αποφάσισε ότι έκλεισε ο κύκλος του στον Οργανισμό: «Θεώρησα ότι από τη στιγμή που καταφέραμε να κάνουμε τον ΟΑΣΘ να σταθεί ξανά στα πόδια του, έχω ολοκληρώσει το έργο που μου ανέθεσε η κυβέρνηση», επισημαίνεται στο κείμενο της δήλωσής του.
Κατά τον κ. Σκόδρα, παρά τα προβλήματα και τις αδυναμίες, «ο ΟΑΣΘ του Αυγούστου του 2022 δεν θυμίζει σε τίποτε τον διαλυμένο ΟΑΣΘ του Ιουλίου του 2019 (…) Μέσα σε μόλις τρία χρόνια καταφέραμε να προχωρήσουμε τομές και αποφάσεις πρωτοφανείς, όχι μόνο για τα 65 χρόνια του ΟΑΣΘ, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα. Καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον στόλο των αστικών λεωφορείων και να νοικοκυρέψουμε τη λειτουργία του Οργανισμού σε όλες του τις πτυχές. Κανείς άλλωστε δεν ξεχνά ότι τον Ιούλιο του 2019 στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο 235 αστικά λεωφορεία, ενώ σήμερα περίπου 500!».
«Η μίσθωση 260 λεωφορείων, που επιτεύχθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς έως πρότινος απαγορευόταν, σε συνδυασμό με την παραχώρηση δρομολογίων στα ΚΤΕΛ, που απαιτούσε “βαριές” διαδικασίες, αλλά και τη δωρεά των λεωφορείων από το Δήμο Θεσσαλονίκης, έδωσαν ανάσα ανακούφισης στο επιβατικό κοινό» συνεχίζει και αναφέρεται ακόμα στο σύστημα εισροών-εκροών για τον έλεγχο της διακίνησης των καυσίμων, στα μέτρα που ελήφθησαν για την προστασία του επιβατικού κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στην ενεργοποίηση των στάσιμων ελεγκτών και στη μίσθωση νέου χώρου για τα παλιά οχήματα, καθώς και στην κοινωνική πολιτική του ΟΑΣΘ, στην αναβάθμιση της Πολιτιστικής Γραμμής και των εξορθολογισμό εσωτερικών διαδικασιών στον Οργανισμό.
«Αποτελεί για μένα τιμή και αναγνώριση το γεγονός ότι σε πρόσφατη δημοσκόπηση το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών αξιολογείται ως τρίτο πρόβλημα για τους πολίτες, ενώ επί σειρά ετών ήταν σταθερά πρώτο. Θεωρώντας λοιπόν ότι ένας κύκλος γεμάτος προβλήματα, προκλήσεις αλλά και επιτεύγματα κλείνει, ευχαριστώ την κυβέρνηση, την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών αλλά και τους συνεργάτες μου στον ΟΑΣΘ, όπως και όλο το προσωπικό, για τη συνεργασία», καταλήγει η δήλωση.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ