Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη καλωσορίζουν στη Διοικητική της Ομάδα ένα νέο ανώτατο στέλεχος, τον Γιώργο Μωραΐτη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Sales Director. Από τη θέση  της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρείας θα συμβάλλει στην εφαρμογή της δυναμικής εμπορικής στρατηγικής και την υλοποίηση των εμπορικών στόχων των Καφεκοπτείων Λουμίδη.

Μέσα από το ρόλο του, θα είναι υπεύθυνος για τα κανάλια πωλήσεων B2B που αποτελούνται από το ευρύ δίκτυο σημείων HO.RE.CA. και δίκτυο Εμπορικών Συνεργατών (χονδρεμπόριο) για όλα τα προϊόντα καφέ (ελληνικοί, φίλτρου, espresso, στιγμιαίοι, blends & single origins και κάψουλες καφέ).

Ο Γιώργος Μωραΐτης διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία σε Πολυεθνικούς και Ελληνικούς οργανισμούς και έχει διατελέσει με επιτυχία Διευθυντής Πωλήσεων σε γνωστές εταιρείες των κλάδων του καφέ και των τροφίμων.

Ο κ. Γιώργος Μωραΐτης, Sales Director των Καφεκοπτείων Λουμίδη δήλωσε: «Ευχαριστώ θερμά την οικογένεια Λουμίδη, που μετρά 103 χρόνια ιστορίας, στην κατηγορία του καφέ, για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Η ανάληψη της θέσης του Διευθυντή Πωλήσεων σε έναν τόσο ιστορικό οργανισμό με γεμίζει ευθύνη, αλλά και διάθεση για περαιτέρω προσφορά. Το υπόλοιπο του 2023 για την εταιρεία μας θα αποτελέσει μια χρονιά επενδύσεων σε νέες κατηγορίες και ανάπτυξη των υφισταμένων με εστίαση τις ανάγκες του καταναλωτή. Το DNA των Καφεκοπτείων Λουμίδη είναι συνυφασμένο με την κατηγορία του Καφέ και αποτελεί για εμάς δέσμευση η άριστη σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής σε όλες τις υποκατηγορίες καφέ που προσφέρουμε: Espresso, Ελληνικούς, Φίλτρου, Στιγμιαίους, Κάψουλες. Ο καταναλωτής έχει ανάγκη να γεύεται άριστα προϊόντα σε σωστή τιμή, είναι κάτι το οποίο γνωρίζουμε και προσπαθούμε να είμαστε πάντα ευθυγραμμισμένοι σε οποιοδήποτε παλιότερο και νέο προϊόν εισάγουμε στην γκάμα μας. Η πίστη μας για μια εξαιρετική προϊοντική χρονιά είναι μεγάλη και είμαστε σίγουροι ότι δοκιμάζοντας τα προϊόντα μας θα αποκτήσουμε ambassadors σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε».

Διαβάστε επίσης:

Apple: Bουτιά 40% στις πωλήσεις υπολογιστών στο πρώτο τρίμηνο

Πασχαλινή αγορά: Σε θέση… μάχης το λιανεμπόριο για τζίρο άνω του 1,5 δισ. ευρώ