ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ΔΕΔΔΗΕ για μια ακόμη φορά εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).
Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).
Διαβάστε επίσης:
Epsilon Net: Αποστολή 25 τόνων εμφιαλωμένου νερού στους πληγέντες της Θεσσαλίας
ΔΕΗ myBusiness4All: Ανταγωνιστική χρέωση για μικρές επιχειρήσεις και παροχές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Elon Musk: H εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης του, xAI, αγόρασε το X
- Λιγότερα Rolex, περισσότερη επιβίωση: Πώς η αμερικανική ύφεση ταρακουνά τα πολυτελή brands
- Βασίλισσα Λετίθια: Η γυναίκα που «κατέβηκε από τον θρόνο» για να σταθεί δίπλα στις γυναίκες της Αφρικής
- Red Sol: Επαναπροσδιορίζοντας το απέραντο γαλάζιο της Μεσογείου
