ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί τη μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση της εποχής μας. Πολλοί επιχειρηματίες, με όπλο τις υπηρεσίες ΑΙ, ξεκινούν σοβαρές startup, οι οποίες πρωταγωνιστούν στον κλάδο, λαμβάνοντας την εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών.
Τέτοια περίπτωση είναι και η Numa, του Τάσο Ρουμελιώτη, ο οποίος μαζί με τους Andy Ruff, Joel Grossman και Steven Ginn, ξεκίνησαν μία εταιρεία το 2017 και πλέον έχει μπει δυναμικά στον κλάδο του αυτοκινήτου. Μάλιστα, σύμφωνα με το Found.ation, είναι μία από τις top 10 funded ελληνικές startups για το 2024.
Η Numa εισάγει πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης στην αλυσίδα λιανικής πώλησης νέων αυτοκινήτων, μια αγορά άνω του 1,2 τρισ. δολ. μόνο στις ΗΠΑ, ενώ ήδη έχει κάνει το step up, μετά την χρηματοδότηση των 29 εκατ. ευρώ, της οποίας ηγήθηκαν παγκόσμιοι κολοσσοί. Ενώ συνολικά έχει αντλήσει κεφάλαια που προσεγγίζουν τα 50 εκατ. δολάρια.
Του γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκαν η Mitsui & Co, που μαζί με την Touring Capital, ενώ συμμετείχαν και ήδη υφιστάμενοι επενδυτές, όπως η Costanoa Ventures, η Threshold και το επιχειρηματικό ταμείο της Google για την τεχνητή νοημοσύνη, Gradient Ventures.
Η πλατφόρμα της Numa τοποθετεί «έξυπνους» πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε πτυχή των εργασιών μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων. Οι έξυπνοι πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης (AI agents) είναι συστήματα που χρησιμοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να λαμβάνουν αποφάσεις, να μαθαίνουν από δεδομένα, να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους και να εκτελούν συγκεκριμένες εργασίες αυτόνομα ή με περιορισμένη ανθρώπινη παρέμβαση.
Από τη «διάσωση» των αναπάντητων κλήσεων και την κράτηση ραντεβού μέχρι τον συντονισμό διατμηματικών εργασιών και τη διαχείριση των πελατών, η πλατφόρμα της Numa μεταμορφώνει τον τρόπο λειτουργίας μιας αντιπροσωπείας.
Σύμφωνα με τον κ. Ρουμελιώτη, η Numa «χτίζει το AI-native dealership, δημιουργώντας από την αρχή τον τρόπο λειτουργίας των αντιπροσωπειών στον πυρήνα τους» και ανταποκρίνεται ακόμα και στις πιο περίπλοκες καταστάσεις για την εξυπηρέτηση ενός πελάτη, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και την παραγωγικότητα μιας επιχείρησης του κλάδου.
Η ανάπτυξη
Η Numa θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να επεκτείνει την ομάδα μηχανικών τεχνητής νοημοσύνης, να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων και να συνεχίσει την αποστολή της να τροφοδοτεί το AI-native dealership και να φέρει επανάσταση στην εμπειρία της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων.
Αυτή η επένδυση ακολουθεί την άνοδο της Numa στη θέση 168 στη λίστα 2024 Inc. 5000 με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες και την τέταρτη θέση της κατηγορίας βιομηχανίας τεχνητής νοημοσύνης, υπογραμμίζοντας έναν ρυθμό αύξησης εσόδων 2.248% για τρία χρόνια.
Επιπλέον, η Numa ενίσχυσε πρόσφατα την ηγετική της ομάδα με τον διορισμό του Jason Finkelstein ως Chief Marketing Officer, φέρνοντας την εμπειρία του στην αγορά στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, την τεχνητή νοημοσύνη και το B2B SaaS για να οδηγήσει την επόμενη φάση ανάπτυξης της με ελληνικό άρωμα startup.
Έχει 600 πελάτες σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης αντιπροσωπείας λιανικής πώλησης αυτοκινήτων στον κόσμο.
Διαβάστε επίσης:
Γιατί οι αγορές ψηφίζουν Ελλάδα – Tράπεζες και Δημόσιο «φαβορί» για τους επενδυτές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- UnitedHealth: Συμφώνησε με την Αmedisys για παράταση της προθεσμίας στην συμφωνία ύψους 3,3 δισ. δολαρίων
- ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αξιοποίηση του ακινήτου «Ακτή και Camping Ποσειδίου Καλάνδρας»
- Δήμος Αθηναίων: Με την «Ταράτσα του Χρόνου» και με… αθόρυβα πυροτεχνήματα θα υποδεχτεί το 2025
- ΣΥΡΙΖΑ: Εξοργιστική η επίθεση αστυνομικού στον αντιδήμαρχο Χαλανδρίου και σε εθελοντές πολίτες