ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και προσθέτει:
Η ΕΑ κίνησε τη διαδικασία πλήρους διερεύνησης, ώστε να εξετάσει τις αμφιβολίες που έχει διατυπώσει ως προς το συμβατό της συγκέντρωσης με τις στοιχειώδεις απαιτήσεις περί ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές (Ακτοπλοϊκές γραμμές) τις οποίες αφορά αυτή η συγχώνευση…
Επίσης σημειώνεται ότι στη νέα οντότητα που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση, η ATTICA GROUP θα αποκτήσει σημαντικά μερίδια αγοράς στις επηρεαζόμενες αγορές, στη μεταφορά επιβατών και στη μεταφορά οχημάτων και φορτηγών. Από την οποία συγχώνευση θα προκύψουν επιπτώσεις μη συντονισμένης αλλά και ασυντόνιστης συμπεριφοράς, σε δρομολόγια στα οποία δραστηριοποιούνται και οι δυο εταιρίες (ATTICA και ANEK), πιθανές στρεβλώσεις στην αγορά παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς μέσω συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (διαγωνισμοί), καθώς και επιπτώσεις κάθετων και διαγώνιων σχέσεων με τις προαναφερόμενες αγορές.
Η σχετική απόφαση της ΕΑ επί της συγκέντρωσης θα εκδοθεί εντός 90 ημερών από την ημερομηνία κίνησης της διαδικασίας πλήρους διερεύνησης. Κύκλοι της Ακτοπλοΐας θεωρούν ότι οι περιορισμοί που έχουν τεθεί στην εκτέλεση των γραμμών και δρομολογίων στην ATTICA για να προχωρήσει το deal, είναι εντελώς ασύμφοροι για αυτήν και έτσι πολλαπλασιάζεται ο κίνδυνος να αποσύρει αυτή το επιχειρηματικό της ενδιαφέρον από την ΑΝΕΚ!
Μπροστά σε ένα τέτοιο πιθανότατο ενδεχόμενο δεν θα υπάρχει κανένας άλλος δρόμος για την σωτηρία της ΑΝΕΚ παρά ο ξαφνικός «θάνατος»!
Διαβάστε επίσης:
Attica Group: Πόσα θα μείνουν από τα 41 (33 +8) επιβατηγά πλοία μετά την απορρόφηση της ΑΝΕΚ;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wall Street: Aπώλειες για τους βασικούς δείκτες μετά τις δηλώσεις Πάουελ
- Πετρέλαιο: Νέα μικρή άνοδος για WTI και Brent, παρά την αύξηση των αποθεμάτων στις ΗΠΑ
- ΗΠΑ: Πράσινο φως για εξοπλισμό υποστήριξης για τους κινητήρες των ελληνικών F-16
- Πάουελ: Δεν χρειάζεται να βιαστούμε για να μειώσουμε τα επιτόκια