ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το γιγαντιαίο εργοστάσιο παραγωγής της Northvolt στη βόρεια Σουηδία, στη Σκελεφτέα, θα πληγεί περισσότερο από αυτές τις αποφάσεις, αφού θα απολυθούν περίπου 1.000 εργαζόμενοι.
«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα λάβουμε τα σωστά μέτρα την κατάλληλη στιγμή, για να ανταποκριθούμε στον αντίθετο άνεμο της αγοράς αυτοκινήτου και στο βιομηχανικό κλίμα γενικότερα», ανέφερε ο ιδιοκτήτης της, Πέτερ Κάρλσον, σε μια ανακοίνωσή του.
Η Northvolt, που απασχολεί 6.500 άτομα, θα καταργήσει περίπου 400 θέσεις εργασίας στο ερευνητικό κέντρο του Βάστερας και άλλες 200 στα γραφεία της στη Στοκχόλμη. Παράλληλα, αναστέλλει όλα τα σχέδια ανάπτυξης του εργοστασίου της στη Σκελεφτέα.
Η Northvolt ιδρύθηκε το 2016 και είναι μια από τις «μεγάλες ελπίδες» της Ευρώπης σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες αυτοκινήτων, όπου κυριαρχούν οι ασιατικοί κολοσσοί, ιδίως από την Κίνα (CATL, BYD) και τη Νότια Κορέα (LG). Τους τελευταίους μήνες ωστόσο η παραγωγή καθυστερούσε και ως αποτέλεσμα, τον Μάιο, η BMW ακύρωσε μια παραγγελία ύψους 2 δισεκ. ευρώ λόγω αυτών των καθυστερήσεων.
Ο όμιλος λέει ότι έχει συνάψει συμβάσεις ύψους άνω των 55 δισεκ. δολαρίων με πελάτες όπως οι εταιρείες Volkswagen, Scania, και Volvo. Η Volkswagen είναι η μεγαλύτερη μέτοχος της Northvolt, κατέχοντας το 21% του κεφαλαίου της.
Διαβάστε επίσης:
Γερμανία: Ο Φρίντριχ Μερτς έλαβε το χρίσμα του υποψηφίου καγκελάριου της Χριστιανικής Ένωσης
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Δεσμευτική προσφορά για αρδευτικό έργο στην Ξάνθη μέσω ΣΔΙΤ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος