ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Χαμηλότερα του αναμενομένου λειτουργικά κέρδη ανακοίνωσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan Motors, λόγω “γήρανσης” των μοντέλων της, της έλλειψης υβριδικών επιλογών στη Βόρεια Αμερική και του εντεινόμενου ανταγωνισμού στην Κίνα.
Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη της έφτασαν τα 530 δισεκατομμύρια γιεν (3,4 δισεκατομμύρια δολάρια), 15% χαμηλότερα από ό,τι είχε προβλέψει η εταιρεία τον Φεβρουάριο, παρόλο που ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμφωνο κατανόησης με την Honda για μια μελλοντική συνεργασία με στόχο να μειώσουν το μεγάλο κόστος εξέλιξης και κατασκευής ηλεκτρικών μοντέλων σε μία αγορά που γίνεται όλο πιο απαιτητική και ανταγωνιστική.
Τα καθαρά κέρδη τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου ήταν 370 δισεκατομμύρια γιεν σε σύγκριση με την πρόβλεψη του Φεβρουαρίου για 390 δισεκατομμύρια γιεν, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Παρασκευής.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν στις 3,44 εκατομμύρια μονάδες, λιγότερες από τις προβλέψεις για 3,55 εκατομμύρια που ανακοινώθηκε στις 8 Φεβρουαρίου, ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία.
Αυτό συγκρίνεται με περίπου 5 εκατομμύρια πριν από πέντε χρόνια.
Σημειώνεται ότι πριν από ένα μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε τον στρατηγικό στόχο της για επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια και μείωση 30% στο κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030.
«Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περισσότερο και πιο γρήγορα στην οδηγική αξία και την ανταγωνιστικότητα», είχε δηλώσει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Αντιμετωπίζοντας την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan λαμβάνει αποφασιστικές ενέργειες με γνώμονα το νέο σχέδιο για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με το σχέδιο δύο μερών που ονομάζεται The Arc, η Nissan ανέφερε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την αύξηση του όγκου πωλήσεων μέσω μιας «προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής» και να προετοιμαστεί για μια ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εξισορροπώντας το χαρτοφυλάκιό της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας τους όγκους σε μεγάλες αγορές και οικονομική πειθαρχία.
Διαβάστε επίσης:
Nissan Qashqai: Ανανέωση στα σημεία!
Nissan: 30 νέα μοντέλα ως το 2026!
Giorgio Armani: Εξετάζει το σχέδιο διαδοχής – Δεν αποκλείει συγχώνευση ή IPO