ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Νissan όρισε το νέο διευθύνοντα σύμβουλό της, ο οποίος ακούει στο όνομα Ιβάν Εσπινόσα, βάζοντας τέλος σε εβδομάδες εικασιών σχετικά με το ποιος θα διαδεχθεί τον Makoto Uchida στην ηγεσία της τρίτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιαπωνίας.
Η Nissan, σύμφωνα με το Reuters, έδωσε το τιμόνι της εταιρείας σε έναν βετεράνο δικό της άνθρωπο, με εμπειρία δύο δεκαετιών στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, για να αναβιώσει την ιστορική μάρκα που έχει πλέον αμαυρωθεί από χρόνια σκανδάλων, διοικητικών αναταραχών και πτωτικών πωλήσεων.
Ο 46χρονος Μεξικανός εντάχθηκε για πρώτη φορά στους κόλπους της ιαπωνικής εταιρείας το 2003, στο παράρτημά της στο Μεξικό, αναλαμβάνοντας θέσεις στη Νοτιοανατολική Ασία και την Ευρώπη. Ο Εσπινόσα έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων και έχει διαχειριστεί την παγκόσμια στρατηγική και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Nissan. Βρίσκεται στον τρέχοντα ρόλο του από τον Απρίλιο του 2024, μια θέση που ανέλαβε στο πλαίσιο ενός ανασχηματισμού με στόχο την επιτάχυνση της στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα.
Μετά την ανακοίνωση του διορισμού του από τη Nissan, ο Espinosa δήλωσε ότι ακόμα χωνεύει την είδηση. «Μπορούμε να ξεκλειδώσουμε πολλές δυνατότητες», είπε, αρνούμενος να σχολιάσει το ενδεχόμενο επανέναρξης των συνομιλιών με τη Honda.
Από την άλλη, ο Uchida δεχόταν εδώ και καιρό πιέσεις να παραιτηθεί μετά την επιδείνωση των κερδών της Nissan και την κατάρρευση φέτος των συνομιλιών για συγχώνευση με τη Honda, όπως ανέφεραν πηγές.
Δεν ήταν σαφές εάν ο διορισμός του Εσπινόσα, μέρος ενός ευρύτερου ανασχηματισμού της ανώτατης διοίκησης της Nissan, θα έθετε ξανά στο τραπέζι τις συνομιλίες για συγχώνευση ή θα άνοιγε το ενδεχόμενο επένδυσης από άλλον εταίρο.
Η επιτροπή διορισμού είχε περιορίσει τους πιθανούς υποψηφίους σε μια χούφτα ανθρώπων και θεώρησε ότι ο Espinosa ήταν ο καταλληλότερος για διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε ο πρόεδρος της Nissan Yasushi Kimura.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πληγεί σοβαρά σε βασικές αγορές όπως η Κίνα, όπου ταχέως ανερχόμενοι τοπικοί παίκτες όπως η BYD έχουν καταβροχθίσει το μερίδιο αγοράς της, και στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η γερασμένη γκάμα της έχει καθυστερήσει εδώ και καιρό να αναθεωρηθεί.
«Νομίζω ότι στέλνει ένα καλό μήνυμα ότι η Nissan θέλει να δώσει μεγαλύτερη προτεραιότητα στο προϊόν, επειδή η μάρκα Nissan παρασύρεται εδώ και πολύ καιρό και δεν αντιπροσωπεύει και πολλά πράγματα», δήλωσε ο Κρίστοφερ Ρίχτερ, αναλυτής ιαπωνικών αυτοκινήτων στη χρηματιστηριακή εταιρεία CLSA, σχολιάζοντας την επιλογή του Εσπινόζα.
Ο Ιβάν Εσπινόσα θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα από την 1η Απριλίου.
Διαβάστε επίσης
Meta: Ξεκινούν οι δοκιμές του πρώτου εσωτερικού τσιπ εκπαίδευσης τεχνητής νοημοσύνης
Lego: Εδραιώνει τη θέση της ως η «No 1» βιομηχανία παιχνιδιών στον κόσμο με πωλήσεις ρεκόρ
Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Η Ευρώπη καλείται να αναλάβει μεγαλύτερη ευθύνη για την άμυνά της σήμερα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
