ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Με δύο ακόμη δεξαμενόπλοια διευρύνει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η Tsakos Energy Navigation (TEN), συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου.
Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η ναυτιλιακή έκλεισε συμφωνία με το ναυπηγείο της Nοτίου Κορέας Samsung Heavy Industries για την κατασκευή δύο shuttle tanker χωρητικότητας 160,000 dwt.
Το κόστος σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική θα ανέλθει στα 129,3 εκατ. δολάρια έκαστο και η παράδοση τους ορίστηκε για το 2025.
Μάλιστα, για τα συγκεκριμένα πλοία, κατά πληροφορίες, υπάρχει ήδη συμβόλαιο μακροπρόθεσμης ναύλωσης από τον ενεργειακό κολοσσό TotalEnergies.
Η γαλλική εταιρεία πετρελαίου προχώρησε πριν από λίγους μήνες σε διαγωνισμό ναύλωσης νεότευκτων, με περίπου δέκα εταιρείες να δείχνουν ενδιαφέρον για το project, μεταξύ των οποίων και η TEN.
Σημειώνεται ότι η ΤΕΝ θα παραλάβει το 2023 τέσσερα πλοία LNG, χωρητικότητας 155.000 dwt, που θα έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν εναλλακτικά με διπλό καύσιμο.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία παρέλαβε φέτος το καλοκαίρι το νεότευκτο shuttle tanker Porto, χωρητικότητας 155,000 dwt, το οποίο είχε παραγγείλει το 2020 στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο DAEHAN Shipbulding. Το πλοίο είναι ναυλωμένο για περίοδο έως 11 ετών από μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία.
Παράλληλα, εξαγόρασε και ενέταξε στο στόλο της το VLCC δεξαμενόπλοιο Elantra Kilimanjaro, χωρητικότητας 299.999 dwt κατασκευής 2020, το οποίο μετονομάστηκε σε Zeus.
Η ναυτιλιακή εμφάνισε καθαρά κέρδη 51,3 εκατ. δολάρια το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2022 αυξημένα κατά 300% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 που είχε ζημιές 25 εκατ. δολαρίων.
Tα ακαθάριστα έσοδα ύψους 224 εκατ. δολαρίων που ανακοίνωσε, ήταν κατά 92 εκατ. δολάρια υψηλότερα σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2021, ενώ στο 9μηνο ανήλθαν στα 590 εκατ. δολάρια.
Τα καθαρά κέρδη στο 9μηνο του τρέχοντος έτους διαμορφώθηκαν σε 103 εκατομμύρια δολάρια.
Η TEN, που ιδρύθηκε το 1993, διαθέτει διαφοροποιημένο στόλο με 70 πλοία διπλού κύτους, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων που είναι υπό κατασκευή.
Διαβάστε ακόμη:
Globus Maritime: Τα αδύναμα ναύλα παρέσυραν τα κέρδη τρίτου τριμήνου
Performance Shipping (Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Πήρε το δάνειο 37,4 εκατ. δολαρίων από την Τράπεζα Πειραιώς
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike