• Business

    Νικόλας Τσάκος: Ως συνήθως, στην ώρα του και πλήρες το μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές της TEN

    Νίκος Τσάκος ναυτιλία

    Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation (TEN)


    Tη διανομή τακτικού μερίσματος ύψους 50 σεντς του δολαρίου για κάθε προνομιούχα μετοχή σειράς Β και περίπου 55,47 σεντς του δολαρίου για κάθε προνομιούχα μετοχή σειράς C, για την περίοδο από τις 30 Ιουλίου έως και τις 29 Οκτωβρίου, ανακοίνωσε η Tsakos Energy Navigation Limited (TEN)., συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Νικόλαου Τσάκου.

    Ειδικότερα, το μέρισμα για τις μετοχές σειράς Β θα καταβληθεί την 31η Οκτωβρίου σε όλους όσους θα κατέχουν μετοχές της σειράς αυτής στις 28 Οκτωβρίου, ενώ αντίστοιχα το μέρισμα για τις μετοχές σειράς C θα καταβληθεί την 31η Οκτωβρίου σε όλους τους κατόχους των μετοχών αυτών στις 26 Οκτωβρίου.

    Πρόκειται για το 14ο μέρισμα για τις μετοχές της σειράς Β και το 12ο για τις μετοχές της σειράς C από τότε που ξεκίνησε η προσφορά τους προς διαπραγμάτευση στον δείκτη NYSE. Σύμφωνα με την εταιρεία, σήμερα υπάρχουν 2 εκατομμύρια μετοχές της κάθε σειράς.

    Υπενθυμίζεται ότι τα αποτελέσματα της Tsakos Energy Navigation κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους εμφάνισαν μείωση, ωστόσο το πρόγραμμα διεύρυνσης του στόλου της συνεχίζεται και οι προσδοκίες της διοίκησης της εταιρείας για τη μελλοντική πορεία της ναυτιλιακής είναι ευοίωνες.

    Συγκεκριμένα, στα 16,4 εκατ. δολάρια ανήλθαν τα καθαρά έσοδα της TEN το δεύτερο τρίμηνο του 2016, έναντι 41,28 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 51,3 εκατ. δολάρια το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου 2016 έναντι 76,3 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

    Ο στόλος της εταιρίας στο μεγαλύτερο μέρος του παραμένει ναυλωμένος. Το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 21,602 δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

    Εξάλλου, στα τέλη Σεπτεμβρίου η TEN παρέλαβε το χωρητικότητας 74.200 dwt πλοίο Sunray, στο πλαίσιο του πλήρως χρηματοδοτούμενου πλάνου της για την επέκταση του στόλου της, ενώ ένα μήνα νωρίτερα είχε παραλάβει το αδελφό του πλοίο Sunrise. Και τα δύο πλοία κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα και έχουν ήδη εξασφαλίσει ναύλωση.

    Με την προσθήκη του Sunrise, ο στόλος της ναυτιλιακής εταιρείας, περιλαμβανομένων και των πλοίων που βρίσκονται στο στάδιο της ναυπήγησης, αποτελείται από 65 πλοία, εκ των οποίων τα 47 δραστηριοποιούνται στη μεταφορά αργού πετρελαίου, τα 13 στη μεταφορά προϊόντων, τα 3 στη μεταφορά πετρελαίου από πλατφόρμες και 2 στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου. Η συνολική χωρητικότητα των πλοίων της εταιρείας ανέρχεται στα 7,2 εκατομμύρια dwt.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/meta-tin-tileorasi-o-savvidis-ta-allazi-ola-ke-sto-makedonia-palace-stin-teliki-efthia-remake-tou-istorikou-xenodochiou-video/81528

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/na-pos-tha-elthoun-2-dis-evro-apo-tis-adilotes-katathesis-pliroste-ton-foro-anonima/81460

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036



    ΣΧΟΛΙΑ