ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η ανάπτυξη αυτή, που αποτελεί την υψηλότερη ετήσια μεταβολή τουλάχιστον της τελευταίας δεκαπενταετίας, προήλθε από όλες τις ευρύτερες υπερκατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα τα φρέσκα/χύμα προϊόντα αυξήθηκαν κατά +7,2% , τα είδη bazaar κατά +10,7% (παρ’ότι για αρκετές εβδομάδες τους δύο τελευταίους μήνες, σε πολλά από αυτά τα είδη, δεν πραγματοποιήθηκαν περαιτέρω πωλήσεις, λόγω των κυβερνητικών ρυθμιστικών απαγορεύσεων), ενώ τέλος τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα αναπτύχθηκαν κατά +10,5%.
Η αύξηση των ταχυκίνητων καταναλωτικών οδηγήθηκε κυρίως από τις κατηγορίες καθαρισμού και υγιεινής του σπιτιού (+18,0%), καθώς και από τα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα (+9,8%), ενώ χαμηλότερος συγκριτικά ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης για τις κατηγορίες των καλλυντικών και της ατομικής περιποίησης (+5,4%).
Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, την καταναλωτική προτίμηση συγκέντρωσαν οι μεγαλύτερες αίθουσες: τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2,500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν το 2020 κατά +17,7%, τα Large Supermarkets (καταστήματα 1000-2499 τ.μ.) κατά +9,8%, ενώ χαμηλότεροι ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για τις μικρότερες αίθουσες.
Τέλος, σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας οι πωλήσεις των Supermarkets ήταν ανοδικές, με τον νομό Θεσσαλονίκης να καταγράφει την υψηλότερη ανάπτυξη (+11,8%) και την Κρήτη τη χαμηλότερη (+3,1%), επηρεαζόμενη προφανώς από τη μειωμένη τουριστική κίνηση.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δήμος Αθηναίων: Αυξάνει τα δημοτικά τέλη σε επιχειρήσεις – Μηδενίζει σε ευάλωτες ομάδες
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA στο 9μηνο
- NBA: Ο ιδιοκτήτης των Celtics συζητά με το Mubadala για πιθανή επένδυση στην ομάδα
- Dynagas LNG Partners: Κέρδη 37,5 εκατ. δολάρια – Εξασφαλισμένα έσοδα 1 δισ. δολάρια