ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Brexit και ο διαχωρισμός της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορούσε να κοστίσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τους προμηθευτές έως και 11 δισ. ευρώ, εκτός εάν το διασυνοριακό εμπόριο παραμείνει χωρίς δασμούς και χωρίς γραφειοκρατία, τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Νικολας Πέτερ.
Η BMW έχει δαπανήσει διψήφιο ποσό εκατομμυρίων φέτος για να προετοιμαστεί για το Brexit, δήλωσε σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια μιας online συζήτησης στρογγυλής τραπέζης.
«Χρειαζόμαστε εμπόριο χωρίς δασμούς. Και ακόμη και τότε, η διαδικασία πρέπει να είναι απρόσκοπτη και κυρίως η επεξεργασία στα τελωνεία πρέπει να είναι αποτελεσματική”, πρόσθεσε ο ίδιος.
Την ίδια στιγμή, όπως μεταδίδει το Reuters, η Βρετανία πρέπει να συνεχίσει να συμβαδίζει με τους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έτσι ώστε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να μπορούν να προσφέρουν τα ίδια αυτοκίνητα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
Η ισχυρή ζήτηση για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα βοήθησε τη BMW να παραμείνει μπροστά από τους προβλεπόμενους στόχους μείωσης των εκπομπών στόλου για το 2020, δήλωσε ο CEO της BMW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike