ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Brexit και ο διαχωρισμός της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορούσε να κοστίσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τους προμηθευτές έως και 11 δισ. ευρώ, εκτός εάν το διασυνοριακό εμπόριο παραμείνει χωρίς δασμούς και χωρίς γραφειοκρατία, τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Νικολας Πέτερ.
Η BMW έχει δαπανήσει διψήφιο ποσό εκατομμυρίων φέτος για να προετοιμαστεί για το Brexit, δήλωσε σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια μιας online συζήτησης στρογγυλής τραπέζης.
«Χρειαζόμαστε εμπόριο χωρίς δασμούς. Και ακόμη και τότε, η διαδικασία πρέπει να είναι απρόσκοπτη και κυρίως η επεξεργασία στα τελωνεία πρέπει να είναι αποτελεσματική”, πρόσθεσε ο ίδιος.
Την ίδια στιγμή, όπως μεταδίδει το Reuters, η Βρετανία πρέπει να συνεχίσει να συμβαδίζει με τους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έτσι ώστε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να μπορούν να προσφέρουν τα ίδια αυτοκίνητα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
Η ισχυρή ζήτηση για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα βοήθησε τη BMW να παραμείνει μπροστά από τους προβλεπόμενους στόχους μείωσης των εκπομπών στόλου για το 2020, δήλωσε ο CEO της BMW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Κυρώσεις στον υπουργό Πετρελαίου του Ιράν και σε πλοία που μεταφέρουν ιρανικό πετρέλαιο
- Ιστορική Συνεργασία του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και της Αρχιεπισκοπής Αμερικής
- Μπέσεντ (ΗΠΑ): Κοιτάμε την «πραγματική οικονομία» – Δεν ανησυχούμε για τη Wall Street
- Πούτιν για Ουκρανία: Ναι στην κατάπαυση του πυρός, αλλά μόνο αν οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη ειρήνη
