Ο επικεφαλής της Swatch Group επισήμανε ότι τα ρολόγια Swatch και Tissot του ομίλου ξεπερνούν τις επιδόσεις της ευρύτερης αγοράς των ελβετικών ρολογιών, με τις εξαγωγές των βασικών τους μοντέλων να σημειώνουν απότομη αύξηση τον περασμένο μήνα.

Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές προϊόντων της επωνυμίας Swatch, λόγω των νέων εκδόσεων και της συνεχιζόμενης επιτυχίας του μοντέλου MoonSwatch που δημιούργησε σε συνεργασία με την αδελφή εταιρεία Omega, αυξήθηκαν κατά 61% σε αξία και 39% σε όγκο τον Ιούλιο, όπως δήλωσε σε συνέντευξη του ο Nick Hayek, CEO του ομίλου.

Η απόδοση της ναυαρχίδας της Swatch είναι αντίθετη με αυτή των συνολικών δεδομένων για τις εξαγωγές ελβετικών ρολογιών που δημοσιεύτηκαν την Τρίτη, και έδειξαν μείωση κατά 0,9% για τον προηγούμενο μήνα, την πρώτη μηναία συρρίκνωση σε περισσότερα από δύο χρόνια.

Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών με τιμή κάτω από 200 φράγκα (227 δολάρια), που περιλαμβάνουν τα περισσότερα προϊόντα της Swatch, μειώθηκαν κατά 2,6% σε αξία τον Ιούλιο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ανέφερε η Ομοσπονδία Ελβετικής Βιομηχανίας Ρολογιών, επικαλούμενη την σημαντική πτώση στις αποστολές στην Κίνα.

«Το τμήμα με τα πιο οικονομικά ρολόγια είναι ισχυρότερο από πριν», είπε ο Hayek για τα προϊόντα της εταιρείας όταν ρωτήθηκε για τα δεδομένα εξαγωγών.

Πρόσθεσε ότι η ζήτηση για τα άλλα μοντέλα της Swatch, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας έκδοσης με τετράγωνη θήκη που ονομάζεται «What If?», συμβάλλουν στη διψήφια αύξηση των συνολικών πωλήσεων της μάρκας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε ότι η μάρκα Tissot της εταιρείας, περισσότερο γνωστή για το μοντέλο PRX, είχε επίσης καλύτερες επιδόσεις, με τις εξαγωγές του Ιουλίου να αυξάνονται κατά 23% σε όγκο και 36% σε αξία.

Διαβάστε ακόμη:

Swatch: Αγωγή κατά της Μαλαισίας για την κατάσχεση ρολογιών με θέμα το «Pride»

Swatch: Σημαντικά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο – Εκτίναξη της μετοχής

Πολυτελή, μοναδικά και πανάκριβα – Μια δημοπρασία με τα εντυπωσιακότερα ρολόγια του κόσμου