Η εταιρεία απέσπασε τη διάκριση “Bronze” στην κατηγορία εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/πρόληψης. Η βράβευση αφορούσε το εσωτερικό εταιρικό πρόγραμμα “In their Shoes”.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διήρκεσε συνολικά 2 μήνες, με αποκορύφωμα μια προσομοίωση που διήρκεσε δύο ημέρες. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος συνολικά 25 άτομα.
Οι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μία «προσομοίωση» που αντικατοπτρίζει τις επιπτώσεις των Ιδιοπαθών Φλεγμονωδών Νόσων (ΙΦΝΕ) σε διαφορετικούς τομείς και να βιώσουν πως είναι να ζεις όντας ασθενής με ΙΦΝΕ.
Αρχικά, σε όλους τους συμμετέχοντες μοιράστηκε ενημερωτικό υλικό σχετικά με την αντιμετώπιση των ΙΦΝΕ. Στη συνέχεια, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να «κατεβάσουν» μία εφαρμογή στο κινητό τους, την οποία είχε επιμεληθεί το τμήμα ψηφιακής επικοινωνίας της Τakeda, μέσω της οποίας έλαβε ο καθένας από ένα διαφορετικό προφίλ ασθενούς, ώστε να γνωρίσουν εις βάθος τον χαρακτήρα που έπρεπε να υποδυθούν. Αργότερα, μέσω της εφαρμογής κλήθηκαν να ακολουθήσουν και να ανταποκριθούν σε διαφορετικές καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με ΙΦΝΕ και που είχαν σχεδιασθεί σε συνεργασία με ασθενείς με ΙΦΝΕ και ενώσεις ασθενών, ώστε να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Έτσι κάθε συμμετέχοντας, λάμβανε μηνύματα με ζητούμενα στα οποία έπρεπε να ανταποκριθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου και ανεξαρτήτως ώρας. Η εφαρμογή δεν σταματούσε να στέλνει μηνύματα ούτε κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς η πραγματική ζωή δεν σταματά ποτέ.
Εκτός από το κομμάτι της εφαρμογής, διεξήχθη και μία παράλληλη δράση με συντονιστές, οι οποίοι καλούσαν τους εικονικούς ασθενείς να λάβουν μέρος σε διάφορες διαδραστικές ενέργειες (role plays, μέσω τηλεφώνου, κατ’ ιδίαν) και να καταγράψουν την εμπειρία τους.
Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ΙΦΝΕ, και η Takeda τόλμησε όχι μόνο να σταθεί στην κατανόηση του σωματικού και συναισθηματικού φορτίου που η νόσος επιφέρει αλλά και να προκαλέσει τους συμμετέχοντες να αντιληφθούν – ουσιαστικά – τις πρακτικές και ψυχολογικές δυσκολίες (πχ. επιπτώσεις στις επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις) της διαχείρισης των ΙΦΝΕ.
Η προσομοίωση βοήθησε τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα να μετατρέψουν την θεωρητική γνώση που είχαν για την νόσο σε ενσυναίσθηση και να θελήσουν να μοιραστούν την εμπειρία τους με συγγενείς, φίλους, συνεργάτες ή ακόμα και μέσα από τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ώστε να βοηθήσουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού για τις ΙΦΝΕ.
Η Takeda Pharmaceutical Company Limited είναι μια παγκόσμια φαρμακευτική εταιρεία που βασίζεται στην έρευνα και την ανάπτυξη και είναι αφοσιωμένη στην παροχή καλύτερης υγείας στους ασθενείς, μετατρέποντας την επιστήμη σε φάρμακα που αλλάζουν τη ζωή των ανθρώπων. Η Takeda επικεντρώνει το έργο της στα πλαίσια της Έρευνας και Ανάπτυξης στους θεραπευτικούς τομείς της ογκολογίας, της γαστρεντερολογίας και του κεντρικού νευρικού συστήματος καθώς και στα εμβόλια. Η Takeda διενεργεί Έρευνα & Ανάπτυξη τόσο με τους δικούς της επιστήμονες όσο και με εξωτερικούς συνεργάτες ώστε να παραμένει σε κορυφαία επίπεδα καινοτομίας. Η ανάπτυξη της Takeda ωθείται από τα νέα καινοτόμα προϊόντα, ιδιαιτέρως στον τομέα της ογκολογίας και της γαστρεντερολογίας, καθώς και από την παρουσία της σε αναπτυσσόμενες αγορές. Περισσότεροι από 30.000 εργαζόμενοι της Takeda είναι αφοσιωμένοι στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των ασθενών και συνεργάζονται με τους εταίρους της Takeda στην φροντίδα υγείας σε περισσότερες από 70 χώρες