Αποφασισμένη να παλέψει μέχρι τέλους και να μην αφήσει την ευκαιρία που παρουσιάζεται για τις ελληνικές μπύρες να πάει χαμένη εμφανίζεται η Ελληνική Βιομηχανία Αταλάντης (ΕΖΑ).

Όπως λέει στο mononews.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αθανάσιος Συριανός, οι πολυεθνικές έχουν μειώσει κατά πολύ τα τιμολόγιά τους, σε μια προσπάθεια να συγκρατήσουν τη διαρροή μεριδίων και τονίζει πως η ΕΖΑ αντιστέκεται σθεναρά στον πόλεμο τιμών που δέχεται, στηρίζοντας παράλληλα τους συνεργάτες της.

ΕΖΑ
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΖΑ, Α. Συριανός

«Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Έχουμε ισχυρούς μετόχους και θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε τον ανταγωνισμό και όπου βγει», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον κ. Συριανό, αυτή τη στιγμή συντελούνται τεκτονικές αλλαγές στην εγχώρια αγορά μπίρας, με τα διεθνή σήματα να καταγράφουν τεράστιες απώλειες ειδικά στα ράφια των σούπερ μάρκετ και τις ελληνικές ετικέτες να κερδίζουν διαρκώς έδαφος.

Δεν είναι τυχαίο, όπως λέει ο ίδιος, ότι οι πολυεθνικές επενδύουν πλέον πολύ περισσότερο στην προβολή και προώθηση των αμιγώς ελληνικών σημάτων που έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους, και βάζουν σε δεύτερη μοίρα σήματα πού κάποτε θεωρούνταν ναυαρχίδες.

Ενδεικτική των νέων τάσεων, υπογραμμίζει, είναι και η πρόσφατη κίνηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η οποία εξαγόρασε και επανακυκλοφόρησε την μπίρα Μάμος από την Πάτρα.

Σύμφωνα με τον κ. Συριανό, η ΕΖΑ παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό και την γενικότερη κάμψη της κατανάλωσης συνεχίζει να εμφανίζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης χάρη στην ποιότητα και τη διαφορετικότητα των προϊόντων της. Ιδιαίτερα ικανοποιημένος δηλώνει από την μέχρι τώρα πορεία των προϊόντων που λάνσαρε πρόσφατα στην αγορά, η Pilsener Premium και η Fine Lager.

ΕΖΑ
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΖΑ, Α. Συριανός

Σκέψεις για ιδιόκτητο βυνοποιείο

Στα επόμενα βήματα της εταιρείας, όπως αποκαλύπτει ο επικεφαλής της ΕΖΑ περιλαμβάνεται και η δημιουργία βυνοποιείου, το οποίο θα καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της εταιρείας και θα καθετοποιήσει την παραγωγική της διαδικασία. Σήμερα, η βύνη προέρχεται από το βυνοποιείο της Βεργίνας μέσα από ειδική συμφωνία.

Παράλληλα, αναζητούνται καινούριες συνεργασίες, οι οποίες θα ενισχύσουν το χαρτοφυλάκιό της εταιρείας και θα βελτιώσουν την πρόταση της προς το χονδρεμπόριο. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο, ωστόσο οι διεργασίες είναι έντονες και δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να υπάρξουν ανακοινώσεις.

Φιλόδοξα σχέδια τέλος υπάρχουν και για τις εξαγωγές σε περιοχές με σημαντικά περιθώρια. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται η κυκλοφορία νέων προϊόντων, όπως μπίρα ή τύπος μπίρας χωρίς αλκοόλ που θα απευθύνονται ειδικά στους ξένους καταναλωτές.

Όπως λέει ο κ. Συριανός κάθε χώρα δικαιούται να έχει μια μπίρα στον παγκόσμιο χάρτη, όπως έχουν οι Βέλγοι, οι Ολλανδοί, οι Κινέζοι κα, τονίζοντας πως στο «μωσαϊκό αυτό, εμείς θέλουμε να βάλουμε το δικό μας κομμάτι».

Στόχος της εταιρείας είναι να ανεβάσει κατακόρυφα τη συμμετοχή των διεθνών πωλήσεων στο συνολικό κύκλο εργασιών μέσα στα επόμενα χρόνια, με δεδομένο ότι ήδη κινούνται με έντονα ανοδικούς ρυθμούς. Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του έτους, οι εξαγωγές θα έχουν σχεδόν διπλασιαστεί και το μερίδιο τους από 9% σήμερα, θα φθάσει στο 16% με 17%.

Να σημειωθεί πως οι πωλήσεις της ΕΖΑ το 2016 ανήλθαν σε 30,5 εκατ. ευρώ από 13,4 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ τα κέρδη μετά τους φόρους διαμορφώθηκαν σε 2,06 εκατ. ευρώ από ζημιές την προηγούμενη χρήση. Σήμερα στην εταιρεία απασχολούνται 180 άτομα.

Πρόσφατα ανακοίνωσε πως από φθινόπωρο του 2017 θα ξεκινήσει πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας, προσβλέποντας στην βελτιστοποίηση των προϊόντων της και τονώνοντας τον πρωτογενή τομέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Mιχελής: Γιατί αποχώρησε από το ΤΧΣ και ποιός θα τον αντικαταστήσει… για πέντε ημέρες το μήνα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Οικονόμου: Δεν παραδίδει τα όπλα παρά το έντονο παρασκήνιο εναντίον του

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Επενδυτές: Γιατί ο Ιούλιος είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για έξοδο της Ελλάδας στις αγορές