Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Μύκονος: “Άνεμος” επενδύσεων στο νησί που δεν γνωρίζει κρίση

Μύκονος

Σε ένα… παράλληλο σύμπαν μοιάζει να κινείται η Μύκονος. Το “Νησί των Ανέμων”, σε αντίθεση με τις περισσότερες περιοχές της χώρας δεν γνωρίζει από κρίση. 

Η οικονομία του νησιού βρίσκεται σε παρατεταμένη άνθηση εδώ και πολλά χρόνια, με βασικό μοχλό τον τουρισμό υψηλού προφίλ. 

Νέες επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στον χώρο της φιλοξενίας και της διασκέδασης για να ικανοποιήσουν τα γούστα και των πιο απαιτητικών επισκεπτών… 

Και είναι πολλοί αυτοί, αφού κάθε καλοκαίρι συρρέουν αστέρες του κινηματογράφου και της μουσικής, διάσημοι αθλητές αλλά και Σαουδάραβες κροίσοι που ξοδεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο. 

Από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις είναι αυτή της “SantΑnna” στην παραλία Παράγκα, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από μόλις δυο εβδομάδες. 

Πρόκειται για έναν πολυχώρο διασκέδασης λίγα μέτρα από την θάλασσα, ο οποίος προσφέρει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να κάνει μπάνιο σε πισίνες με θαλασσινο νερό αλλά και να απολαύσει φαγητό υψηλής γαστρονομίας. 

Όπως αναφέρουν στο mononews.gr οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης, τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα είναι άκρως ικανοποιητικά και προσβλέπουν σε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία το επόμενο διάστημα. 

Την ίδια ώρα, μεγάλες επενδύσεις σχεδιάζουν και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται σε άλλους κλάδους που σχετίζονται με τον τουρισμό.

Ένας από αυτούς είναι ο Σάμι Φάις, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξή του στο mononews.gr δήλωσε πως ετοιμάζει την λειτουργία ενός καταστήματος “Καλογήρου” σε κεντρικό σημείο του νησιού. 

Όπως ανέφερε ο ίδιος, η καλοκαιρινή αγορά της Μυκόνου είναι ιδανική για την εταιρεία που απέκτησε πρόσφατα, μετά από συμφωνία με τις τράπεζες και την οικογένεια Λεμονή. 

Ανάλογα σημεία “Καλογήρου” επιδιώκει να ανοίξει και σε άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, όπως η Σαντορίνη αλλά και σε γνωστά ξενοδοχεία όπως το ΣΑΝΗ στη Χαλκιδική και το Costa Navarino στην Καλαμάτα. 

Να σημειωθεί πως παρουσία στη Μύκονο έχουν ήδη αρκετοί οίκοι μόδας του εξωτερικού που απευθύνονται σε “μεγάλα πορτοφόλια”. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: BlackRock Blog: Μια κεντρική τράπεζα με διαφορετικά προβλήματα από τις άλλες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η εκδίκηση του Π. Λαφαζάνη – Τι κρύβεται πίσω από το χτύπημα του πρώην «συντρόφου» στον Αλ. Τσίπρα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς ο ιδιοκτήτης του Netflix έγινε πλουσιότερος κατά 400 εκατ. δολάρια