ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέσσερα VLCC παρήγγειλε η BW Group
Η ναυτιλιακή BW Group -η οποία έχει μπλεχτεί στη δικαστική διαμάχη της Frontline του John Fredriksen με τη DHT Holdings– προχώρησε στην παραγγελία 4 νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries (SHI). Το κόστος του ναυπηγικού συμβολαίου αγγίζει το ποσό των 335 εκατ. δολαρίων, ενώ περιλαμβάνει πολλές options που αφορούν την κατασκευή και διαφορετικών τύπων πλοίων.
Η Clarksons Platou ξεκίνησε την κάλυψη της Reach Subsea
Η Clarksons Platou Securities ξεκίνησε να καλύπτει τη μετοχή της νορβηγικών συμφερόντων εταιρείας Reach Subsea, δίνοντας σύσταση “buy” βασιζόμενη στις προοπτικές επέκτασης που παρουσιάζει η εταιρεία σε συνδυασμό με την ικανότητα να εξασφαλίσει τη ναύλωση και την κερδοφορία όλων των πλοίων της υπό όλες τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.
Νέο τάνκερ για τη Latvian Shipping
Η ναυτιλιακή Latvian Shipping Company (LSC) -θυγατρική της πετρελαϊκής εταιρείας Vitol– εξαγόρασε ένα δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax που είχε παραγγείλει η μητρική της στη νοτιοκορεάτικη γιάρδα Sungdong. Το Elandra Eagle (χωρητικότητας 158.000-dwt και κατασκευής 2017) παραδόθηκε στη ναυτιλιακή τον Απρίλιο, ενώ αποτελεί το μεγαλύτερο στο στόλο της LSC Shipmanagement (LSCSM), η θυγατρική που θα το διαχειρίζεται.
Λιγότερες ζημίες από το αναμενόμενο για την Ardmore Shipping
Η ναυτιλιακή Ardmore Shipping στα αποτελέσματα της χρήσης του 1ου τριμήνου του 2017 κατέγραψε μικρότερης έκτασης ζημίες από εκείνες που περίμεναν οι αναλυτές, πετυχαίνοντας παράλληλα και αύξηση στον κύκλο εργασιών χάρη στην προσθήκη 3 πλοίων στο στόλο της. Συγκεκριμένα οι ζημίες ανήλθαν στο ποσό των 2,2 εκατ. δολ., έναντι κερδών ύψους 6,7 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, ενώ ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 49,7 εκατ. δολ., καταγράφοντας αύξηση 14% σε σχέση με το Q1 του 2016, που είχε ανέλθει στα 43,5 εκατ. δολ.
Απορρίφθηκε από την ΟΕΝ η συγχώνευση των NYK, MOL και K Line
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Ναυτιλίας (ΟΕΝ) των ΗΠΑ απέρριψε το πλάνο συγχώνευσης των τριών ιαπωνικών γιγάντων των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων NYK, MOL και K Line εξαιτίας του ότι δεν έχει τη δικαιοδοσία ως Αρχή να εγκρίνει τέτοιες διαδικασίες. Για το λόγο αυτό, παρέπεμψε το ζήτημα στο υπουργείο Δικαιοσύνης.
Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Τετάρτη (3/5/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Baltic Dry Index (BDI): 1034 (-39)
- Baltic Cape Index (BCI): 1542 (-126)
- Baltic Panamax index (BPI): 1096 (-44)
- Baltic Supramax Index (BSI): 835 (-14)
- Baltic Handysize Index (BSHI): 540 (-10)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μεγα-πλοίο της Cosco έγινε το μεγαλύτερο που πέρασε ποτέ από τη Διώρυγα του Παναμά
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιβεβαίωση του Mononews: Έκλεισε super deal 150 εκατ. δολ. ο Β. Μαρινάκης
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου: Νέο κερδοφόρο πλοίο στην εταιρεία του εν μέσω αρνητικών αποκαλύψεων