• Business

    Μιχάλης Τσαμάζ: Ανεβάζει τον πήχη για το 2017 – Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που επενδύουν

    • NewsRoom
    Μιχάλης Τσαμάζ.. OTE

    Μιχάλης Τσαμάζ. Ετών 56. Επικεφαλής ΟΤΕ


    Το μήνυμα ότι «το μέλλον ανήκει σε αυτούς που επενδύουν ακόμα κι όταν οι καιροί είναι δύσκολοι» έστειλε ο Πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ από το βήμα της ετήσιας Γενικής Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.

    «Προχωράμε δυναμικά την υλοποίηση του στρατηγικού μας πλάνου για την ανάπτυξη τηλεπικοινωνιακών υποδομών νέας γενιάς» ανέφερε χαρακτηριστικά, «με την υλοποίηση σημαντικού ύψους επενδύσεων για την ανάπτυξη τηλεπικοινωνιακών υποδομών νέας γενιάς, την ενίσχυση της θέσης της COSMOTE και της αξιοποίησης των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του Οργανισμού για να δημιουργηθούν οι βάσεις που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση των οικονομικών και εμπορικών επιδόσεων».

    Μιλώντας στους μετόχους ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, τόνισε ότι το 2016 ήταν μια καλή χρονιά για τον όμιλο «ο οποίος εδραίωσε τη θέση του ως ο νούμερο 1 πάροχος κινητών και σταθερών επικοινωνιών στην Ελλάδα, ενώ κατέλαβε ηγετική θέση και στη συνδρομητική τηλεόραση σε ό,τι αφορά τον αριθμό των συνδρομητών.

    Όπως τόνισε ο κ. Τσαμάζ όλα αυτά επιτεύχθηκαν κάτω από δύσκολες συνθήκες για τη χώρα, σε ένα ρευστό γεωπολιτικό κλίμα, μέσα στο οποίο ο Όμιλος έδειξε ότι μπορεί να φέρει αποτελέσματα. «Έτσι, για το 2017 ανεβάζουμε τον πήχη και θέτουμε τρεις βασικούς στόχους».

    Οι τρείς στόχοι

    Σύμφωνα με τη διοίκηση, ο όμιλος θα προχωρήσει δυναμικά στην υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου για την ανάπτυξη τηλεπικοινωνιακών υποδομών νέας γενιάς.

    • Την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου για την ανάπτυξη τηλεπικοινωνιακών υποδομών νέας γενιάς. Για το 2017 είναι οι επενδύσεις, που θα φτάσουν στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά οι κεφαλαιουχικές δαπάνες το τρέχον έτος θα ανέλθουν σε περίπου 700 εκατ. ευρώ, χωρίς σε αυτές να περιλαμβάνονται οι επενδύσεις σε φάσμα.
    • Την ενίσχυση της θέσης της COSMOTE «ως αγαπημένης μάρκας των καταναλωτών στην Ελλάδα».
    •  Την ενίσχυση της ανάπτυξης. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαζάμ «δεν μιλάμε πλέον για βιωσιμότητα και ανάσχεση των απωλειών. Θα αξιοποιήσουμε τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα – τα δίκτυα, τη μάρκα μας, την ποιοτική εξυπηρέτηση – για να δημιουργήσουμε τις βάσεις που θα μας οδηγήσουν στην ενίσχυση των οικονομικών και εμπορικών μας επιδόσεων».

    Παράλληλα, στόχος είναι και η διεύρυνση των δραστηριοτήτων. Μεταξύ αυτών , η παροχή προς τρίτους συμβουλευτικών υπηρεσιών ανάλυσης και χρήσης μεγάλων όγκων δεδομένων (big data analytics), η πρόσφατη επέκταση στις υπηρεσίες πληρωμών κ.α.

    Τέλος, να σημειωθεί ότι η πρόταση του δ.σ., που εγκρίθηκε από τη γ.σ., ήταν η διανομή αυξημένου (σε σχέση με τη χρήση του 2015) κατά 60% μερίσματος, στα 0,16 ευρώ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μπίλλης στο mononews.gr: «Το ομόλογο εχέγγυο για την ανάπτυξη της Sunlight»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Παπάζογλου (EY Ελλάδας): «Βρισκόμαστε στον πάτο, το θέμα είναι για πόσο ακόμη…»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕΒέμπερ: Οι περικοπές στην Ελλάδα οφείλονται στις λάθος αποφάσεις του Τσίπρα



    ΣΧΟΛΙΑ