ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση Ο όμιλος «Κορρές», «τα θετικά αποτελέσματα των επιτυχημένων λανσαρισμάτων σε στρατηγικές κατηγορίες, όπως είναι τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και αντηλιακής προστασίας.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, στην Ελλάδα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν περαιτέρω κατά 1%, αποτυπώνοντας τα θετικά αποτελέσματα των επιτυχημένων λανσαρισμάτων σε στρατηγικές κατηγορίες, όπως είναι τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και αντηλιακής προστασίας. Υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης +32% κατέγραψε ο Όμιλος στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης – Γερμανία, Νορβηγία, Αγγλία, Γαλλία. Στην Αμερική τα βασικά κανάλια διανομής, όπως το δίκτυο SEPHORA, τα SEPHORA in JCPenney και το ηλεκτρονικό κατάστημα korresusa.com, παρουσίασαν σημαντική αύξηση πωλήσεων.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 30,1εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2017 από 31,0εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016, αποτέλεσμα κυρίως της μεταβατικής περιόδου στο HSN στην αγορά της Αμερικής – στο τηλεοπτικό κανάλι HSN και στον Καναδά οι πωλήσεις κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα, λόγω αναδιάρθρωσης της παρουσίας της μάρκας και της μετάβασης του μοντέλου διανομής σε ανεξάρτητο διανομέα αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθαν στα 5,4εκατ. ευρώ από 5,8εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016, επηρεασμένα από τις αλλαγές στην Αμερική.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 1,2εκατ. ευρώ την εν λόγω περίοδο του 2017 από 2,2εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2016.
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές αυξήθηκαν στα 3,4εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2017 από 3,2εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Ειδικότερα όσον αφορά στην ελληνική αγορά, η συμβολή των κατηγοριών περιποίησης προσώπου και αντηλιακής προστασίας ήταν σημαντική στην ανάπτυξη του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ το πρώτο εξάμηνο του 2017.
Συγκεκριμένα,
- Στο Πρόσωπο, στην υποκατηγορία της αντιγήρανσης – η πιο μεγάλη και κερδοφόρα κατηγορία του φαρμακείου -, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ κατέγραψε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Πρωταγωνιστές στη συγκεκριμένη αύξηση υπήρξαν οι πρωτοποριακές συλλογές Μαύρη Πεύκη και Καστανιά Αρκαδική οι οποίες ενισχύθηκαν με νέα καινοτόμα προϊόντα, καθώς και το premium προϊόν Χρυσός Κρόκος. Τα παραπάνω υποστηρίχθηκαν με ολοκληρωμένο εντατικό πλάνο επικοινωνίας (τηλεοπτική & έντυπη προβολή, προωθητικές ενέργειες, εκπαίδευση, digital επικοινωνία).
- Στην Αντηλιακή προστασία, σημαντική απόδοση είχε η επιτυχημένη σειρά νέας γενιάς αντηλιακών προσώπου Κόκκινο Σταφύλι, η οποία, σε συνέχεια μίας σταθερά ανοδικής πορείας τα τελευταία χρόνια, εμπλουτίστηκε το 2017 με την αντίστοιχη σειρά προηγμένης αντηλιακής προστασίας σώματος.
Σε διεθνές επίπεδο, Ευρώπη και Αμερική, ο Όμιλος πέτυχε περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας μέσα από το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη δυναμική υποστήριξη των υφιστάμενων σημείων με προωθητικές ενέργειες, αλλά και το άνοιγμα νέων σημείων πώλησης.
Τέλος, στη Λατινική Αμερική, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ – στο πλαίσιο της συμφωνίας με την ΑVON – συνέχισε τη θετική πορεία διανομής των προϊόντων στην αγορά της Βραζιλίας μέσω του δικτύου της AVON.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΧΑ: Βουτιά κοντά στο όριο των 800 μονάδων για τον Γενικό Δείκτη – Χαμένος της ημέρας ο Ε. Στασινόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θ.Φέσσας: «Μουσική στ’αυτιά μου» τα λόγια Μακρόν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές