ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μάλιστα, πηγές με γνώση της υπόθεσης δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο αυτή να γίνει ακόμη και αύριο, ωστόσο τονίζουν πως σε κάθε περίπτωση θα κατατεθεί πριν το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι η κατάθεση της αίτησης θα γίνει από κοινού με την Τράπεζα Πειραιώς, τον βασικό πιστωτή της ΕΝΑΕ.
Το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να κινηθεί επιθετικά, επιλέγοντας να μην περιμένει την απόφαση της διαιτησίας στη διαμάχη που έχει με τον νυν μέτοχο των Ναυπηγείων, όπως αρχικά σχεδίαζε.
Εκτιμάται ότι η απόφαση του διεθνούς δικαστηρίου αναμένεται, αφού καθαρογραφεί, προς το τέλος Αυγούστου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει και τη σύμφωνη γνώμη των Βρυξελλών, οι οποίες επιθυμούν να επιλυθεί ένα πρόβλημα που σέρνεται εδώ και πολλά χρόνια.
Μάλιστα, λέγεται πως είναι ανοιχτές να συζητήσουν ακόμη και τη διαγραφή των παράνομων ενισχύσεων ύψους 650 εκατ. ευρώ που υποστηρίζουν πως έδωσε το ελληνικό Κράτος στην εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια.
Το σχέδιο της κυβέρνησης προβλέπει τον διαχωρισμό του στρατιωτικού και εμπορικού σκέλους των Ναυπηγείων και κατόπιν την πώλησή τους, μέσω ανοιχτού διεθνούς διαγωνισμού σε νέους επενδυτές.
Ενδιαφέρον για την απόκτηση του εμπορικού σκέλους φέρεται να έχει εκφράσει ήδη η κινέζικη Cosco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών σε τάνκερ και bulkers τον Μάιο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα φιλόδοξα σχέδια της Cosco για τον Πειραιά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς «βλέπει» η αγορά τα ναυτιλιακά ομόλογα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Bright Academy: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο για τον σχολικό εκφοβισμό
- Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή – Τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια
- Νίκος Χαρδαλιάς: Ζητά τη δημιουργία ενός νέου Ευρωπαϊκού Ταμείου για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής
- ΚΡΙ-ΚΡΙ: Αγορά 2.750 ιδίων μετοχών