• Business

    Κέρδη ρεκόρ και διψήφια άνοδος πωλήσεων για την Κωτσόβολος

    • NewsRoom
    andreas_athanassopoulos

    Ανδρέας Αθανασόπουλος. Διευθύνων Σύμβουλος, Κωτσόβολος


    Με κέρδη ρεκόρ, διψήφια άνοδο πωλήσεων και συνεχείς επενδύσεις στην αναβάθμιση – επέκταση του δικτύου καταστημάτων και του έμψυχου δυναμικού της ολοκλήρωσε την οικονομική χρήση 2016/2017 η εταιρεία Κωτσόβολος.

    Τα κέρδη προ φόρων (EBIT) ανήλθαν στα 9,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 14,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα.

    Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκατ. ευρώ.

    Οι επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8,5 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά και αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία ώστε μέσω της ανανέωσης των καταστημάτων της να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.

    Διψήφια καθαρά κέρδη

    Η αλυσίδα Κωτσόβολος τα τελευταία τέσσερα χρόνια βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη, ενώ υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο σε όλους τους τομείς δράσης της, επανεπενδύοντας το σύνολο των ετήσιων κερδών της.

    Το δίκτυο της αλυσίδας απαρτίζεται σήμερα από 95 καταστήματα, ενώ από το 2016 έχει εγκαινιάσει πέντε νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 37 ανακαινίσεις και 13 μετεγκαταστάσεις σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία.

    Πρόσφατα, εξάλλου, προστέθηκε στον Πειραιά δεύτερο κατάστημα Κωτσόβολος με πέντε ορόφους, ενώ αυτές τις μέρες εγκαινιάζεται ένα κατάστημα στο εμπορικό κέντρο River West.

    Παράλληλα συνεχίζεται το πρόγραμμα ανακαίνισης των καταστημάτων της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα.

    Αύξηση 15% των θέσεων εργασίας

    Πέρα από την επέκταση και σταδιακή αναβάθμιση του δικτύου της, η εταιρεία Κωστόβολος ενισχύει και το ανθρώπινο δυναμικό της καθώς το θεωρεί αναπόσπαστο κομμάτι της αναπτυξιακής της πορείας.

    Είναι χαρακτηριστικό πως εν μέσω της κρίσης δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας την τελευταία διετία το προσωπικό της κατά 15%.

    Σε αυτούς προσφέρει μάλιστα συνεχόμενη εκπαίδευση για τη βελτίωση των ικανοτήτων τους και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών.

    Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν μόνο τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων στον ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που δημιούργησε η εταιρεία και απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων.

    Μάλιστα, σε έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των εργαζομένων, το 92% αυτών δήλωσαν πως νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την εταιρία Κωτσόβολος.

    Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της Dixons Carphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

    Καινοτομίες για τη διευκόλυνση του πελάτη

    Σε εξέλιξη βρίσκεται παράλληλα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματα της Κωτσόβολος, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

    Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης του καταναλωτικού κοινού.

    Παράλληλα η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας τα «Ταμεία Express» για άμεση πληρωμή με κάρτες.

    Είναι η πρώτη αλυσίδα στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να χρειαστεί να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία.
    Ήδη σε 40 καταστήματα υπάρχουν 150 σημεία εξυπηρέτησης και το 38,9% των συναλλαγών με κάρτες γίνεται χωρίς ο πελάτης να περνά από το ταμείο.

    Αξίζει να σημειωθεί πως αλυσίδα προσφέρει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες όπως το Service Corner «Support 360°» που παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

    Φυσικά, στο Service Corner πραγματοποιούνται επισκευές προϊόντων, ενώ επιπλέον μπορεί κάποιος να λάβει την υπηρεσία Fix&Go που αφορά στην αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά και στην επισκευή ή αντικατάσταση των laptops εντός 24 ωρών.

    Επίσης, η Κωτσόβολος προσφέρει την πρωτοποριακή υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών «Total Support Premium 48 ώρες». Μάλιστα σε περίπτωση που χρειάζεται επισκευή της συσκευής, αυτή γίνεται κατ’ οίκον για αποφυγή πιθανής φθοράς ή ζημιάς κατά τη μεταφορά προς επισκευαστικά κέντρα.

    Σε λειτουργία έχει τεθεί και η υπηρεσία «Collect @ Store», μέσω της οποίας η αλυσίδα Κωτσόβολος δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να δεσμεύουν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και να τα παραλάβουν από οποιοδήποτε κατάστημα τους εξυπηρετεί.

    Τέλος, σε ό,τι αφορά στη χρηματοδότηση των αγορών τους, η εταιρία προσφέρει το καινοτόμο πρόγραμμα «Πλάνο Δόσεων», μέσω του οποίου ο πελάτης της αλυσίδας έχει τη δυνατότητα χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας να ορίσει το ποσό της δόσης που τον εξυπηρετεί, καθώς και τον αριθμό των μηνών που θα χρειαστεί για την αποπληρωμή.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Air Mediterranean: Νέος «παίκτης» στην ελληνική αγορά με 6+3 προορισμούς
    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Anthony Baksys (SearchNode): Επενδύουμε στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ