ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνεχίζεται σταδιακά η ανανέωση της ναυτιλιακής εταιρεία Avin International, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Βαρδής Βαρδινογιάννης.
Αυτή τη φορά ο κ. Βαρδινογιάννης αποφάσισε να στείλει στα διαλυτήρια ένα από τα δεξαμενόπλοια που είχε η Avin στο στόλο της.
Ο λόγος για το tanker Kriti Amethyst (χωρητικότητας 45.614-dwt και κατασκευής 1996 στα ουκρανικά ναυπηγεία Chernomorosky Shipyard), το οποίο πουλήθηκε για scrap στο Bangladesh. Η ναυτιλιακή θα βάλει 5,3 εκατομμύρια δολάρια με την ολοκλήρωση του deal.
Μέσα στο 2017 η Avin έχει προχωρήσει στην πώληση τεσσάρων tanker της -όλα κατασκευασμένα τη δεκαετία του 1990. Συγκεκριμένα έχει πουλήσει ένα δεξαμενόπλοιο τύπου MR, δύο aframaxes και ένα suezmax.
Τον Ιούλιο η εταιρεία είχε στείλει για scrap το tanker Ιmpros (χωρητικότητας 101.605-dwt και κατασκευής 1994) στην Ινδία.
Η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει, τη δεκαετία του 1990, συνολικά έξι MR tankers στις ουκρανικές γιάρδες Chernomorosky, με το κάθε πλοίο να κοστολογείται στα 30 εκατομμύρια δολάρια.
Βέβαια ο κ. Βαρδινογιάννης δεν μένει ανενεργός στον τομέα των αγορών, με την τελευταία αναφορά να θέλει την Avin να έχει προχωρήσει στην αγορά του μεταχειρισμένου tanker BLS Advance (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002) από την Blue Line Shipping, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Αυτό είναι το τρίτο tanker που αγοράζει η Avin από τη Blue Line Shipping τα τελευταία δύο χρόνια. Η δεύτερη εξαγορά από την BLS αφορούσε το δεξαμενόπλοιο τύπου aframax BLS Ability (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002). Το εν λόγω aframax πωλήθηκε στην Avin για το ποσό των 9 εκατ. δολαρίων από τη (BLS). H πρώτη αγορά της Avin ήταν το Marianna VV (πρώην BLS Amity, χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002), σε μια συμφωνία που έλαβε χώρα το Μάιο του 2015 και το κόστος της είχε αγγίξει τα 20 εκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι βλέπει για την αγορά των containerships η Stifel
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιστρέφει στη Lion Shipbrokers ένα από τα ιδρυτικά της στελέχη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Δεύτερο tanker της Dynacom στο pool Suez8 της Navig8
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike