Κίνδυνος να σταματήσει η διαδικασία απάντλησης καυσίμων το Αγία Ζώνη II
Από άλλο δεξαμενόπλοιο θα συνεχιστεί η παραλαβή των καυσίμων που απαντλούνται από το βυθισμένο πλοίο Αγία Ζώνη ΙΙ νότια της Αταλάντης στον Σαρωνικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, αύριο λήγουν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας για το υπάρχον δεξαμενόπλοιο που επιχειρούσε έως τώρα στην περιοχή. Το δεξαμενόπλοιο που επιχειρούσε έως τώρα είχε παραλάβει από τις δεξαμενές Νο2, Νο1 και Νο4 του Αγία Ζώνη II περισσότερους από 1.000 τόνους μαζούτ.
Νέο χρυσό deal για την Diana Shipping
Σε συμφωνία με την Unico Logistics για τη χρονοναύλωση του panamax bulker Maera (χωρητικότητας 75.403-dwt και κατασκευής 2013) ήρθε η Diana Shipping συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού. Η χρονοναύλωση θα έχει διάρκεια 9 μήνες με option για άλλους δύο. Οι ημερήσιοι ναύλοι θα ανέρχονται στα 11.900 δολάρια μείον 5% εισφορές προς τρίτους. Συνολικά η Diana Shipping θα βάλει στα ταμεία της τουλάχιστον 3,21 εκατομμύρια δολάρια, χωρίς να υπολογίζεται η option των 2 επιπλέον μηνών.
Εννέα νεότευκτα για την CMA CGM
Η CMA CGM ανακοίνωσε πως προχώρησε στην παραγγελία εννέα καινούργιων containerships (χωρητικότητας 22.000-teu), βάζοντας με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τέλος στις όποιες φήμες υπήρχαν τους τελευταίους μήνες. Η ναυτιλιακή αναμένει τα πρώτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός του 2019. Στην ανακοίνωση της εταιρείας επισημαίνεται πως «με την παραγγελία αυτή αναμένεται να μειωθεί ακόμη περισσότερο το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στις γραμμές που ενώνουν την Ευρώπη με την Ασία». Επιπλέον η CMA CGM ανέφερε καθαρό κέρδος δευτέρου τριμήνου -για το 2017- ύψους 219 εκατομμυρίων δολαρίων, αντιστρέφοντας τις -πριν από ένα χρόνο- απώλειες ύψους 129 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ακόμη ένα secondhand για την Sinokor
Η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία Sinokor Merchant Marine προσέθεσε στον στόλο της ακόμη ένα πλοίο τύπου VLCC. Σύμφωνα με τους brokers η ναυτιλιακή προχώρησε στην εξαγορά του τάνκερ Isuzugawa (χωρητικότητας 299.984-dwt και κατασκευής 2004 στα ναυπηγεία Universal) από την K Lines. Το συνολικό κόστος της αγοράς φτάνει στα 25,8 εκατομμύρια δολάρια -ποσό ελαφρώς υψηλότερο από τις τρέχουσες τιμές της αγοράς.
Επεκτείνει τον στόλο της η οικογένεια Σπανοπούλου.
Δύο ακόμη ρυμουλκά πρόσθεσε στο στόλο της η εταιρεία Spanopoulos Tugs & Salvage, η οποία ανήκει στην οικογένεια Σπανοπούλου. Τα ρυμουλκά Mermaid Supporter και Christos Carver κατέπλευσαν στο λιμάνι του Πειραιά και αναμένεται να ξεκινήσουν και να ολοκληρώσουν τη μετασκευή τους στα ναυπηγεία Spanopoulos group.
Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για τη Δευτέρα (18/09/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Baltic Dry Index (BDI): 1398 (+13)
- Baltic Capesize Index (BCI): 2681 (-4)
- Baltic Panamax index (BPI): 1529 (+8)
- Baltic Supramax Index (BSI): 997 (+20)
- Baltic Handysize Index (BHSI): 551 (+15)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κοκαΐνη 121 κιλών σε πλοίο ελληνικών συμφερόντων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Χωρίς εκπλήξεις τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου της TEN
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Λιβανός: Η GasLog Partners εξαγόρασε και ένατο πλοίο από τη μητρική της