Στην αγορά ενός capesize bulker προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers, της  οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Πέτρος Παππάς, όπως ανακοινώθηκε στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η Star Bulk πρόσθεσε στο στόλο της το φορτηγό πλοίο Star Triumph (χωρητικότητας 176.343-dwt και κατασκευής 2004 στα ιαπωνικά ναυπηγεία Universal). Η τιμή της εξαγοράς του bulk carrier δεν έχει γίνει γνωστή, ενώ η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει πως η ημερομηνία παραλαβής του πλοίου έχει οριστεί για τον Δεκέμβριο.

star polaris πετρος παππας ναυλαγορά
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Star Polaris” της Star Bulk Carriers είναι χωρητικότητας 180.000-dwt και κατασκευής του έτους 2011

Υποχώρησαν οι ζημίες στο τρίτο τρίμηνο

Η ναυτιλιακή ανακοίνωσε επίσης τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου, τα οποία ήταν ικανοποιητικά καθώς κατάφερε να μειώσει τις ζημίες της κατά 80%.

Οι ζημίες της Star Bulk διαμορφώθηκαν στα 7,4 εκατομμύρια δολάρια, ποσό σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με τα 39,4 εκατομμύρια για την ίδια εποχή πέρυσι.

Σε λειτουργικό επίπεδο, τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 28,6 εκατομμύρια δολάρια, από 30 εκατομμύρια δολάρια που προβλέπονταν.

«Επωφεληθήκαμε από την ενίσχυση της αγοράς κατά τους τελευταίους δύο μήνες και προχωρήσαμε στη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη χρονοναύλωση 15 πλοίων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Πέτρος Παππάς.

«Συνολικά έχουμε προχωρήσει στη χρονοναύλωση του 80% του διαθέσιμου στόλου μας για το τέταρτο τρίμηνο, με το ύψος του ισοδύναμου της χρονοναύλωσης (TCE) να ανέρχεται στα 12.615 δολάρια. Όσον αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2018 έχουμε ναυλώσει το 25% του διαθέσιμου στόλου μας, με το ισοδύναμο χρονοναύλωσης   να είναι στα 11.982 δολάρια» συμπλήρωσε ο εφοπλιστής.

Η νέα θυγατρική εταιρεία

Στη συνέχεια ο κ. Παππάς αναφέρθηκε στη δημιουργία μίας νέας θυγατρικής εταιρείας λέγοντας πως «έχουμε κάνει ένα επιπλέον βήμα για να ενισχύσουμε τις εμπορικές μας δυνατότητες μέσω της ίδρυσης μίας νέας θυγατρικής εταιρείας της Star Logistics Management» και συμπλήρωσε πως «με τη νέα εταιρεία θα επικεντρωθούμε στην επέκταση των ροών φορτίου για τα φορτηγά πλοία μας τύπου kamsarmax, ultramax και supramax μέσω της άμεσης επικοινωνίας που θα έχουμε με τους τελικούς αποδέκτες των εμπορευμάτων του ξηρού φορτίου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Άνοδος για τις παραγγελίες νεότευκτων bulk carriers – Τι δείχνουν τα επίσημα στοιχεία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: Ποιος είναι ο νέος διευθυντής της Capital Product Partners

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στο σφυρί bulker ελληνικών συμφερόντων