Η ναυτιλιακή εταιρεία Kassian Maritimes, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Νίκου Παππαδάκη, προχωράει στην πώληση ενός panamax bulker.

To φορτηγό πλοίο Marto (χωρητικότητας 74,400-dwt και κατασκευής 2001 στα ναυπηγεία DSME) φαίνεται πως αγοράστηκε από έναν Κινέζο εφοπλιστή για 8,35 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγές τις αγοράς.

Νίκος Α. Παππαδάκης
Ο εφοπλιστής Νίκος Α. Παππαδάκης

Σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue το bulker κοστολογείται αυτή τη στιγμή στα 7,7 εκατομμύρια δολάρια.

Ο κ. Παπαδάκης είχε αγοράσει το φορτηγό πλοίο από τον επίσης Έλληνα εφοπλιστή, κ. Χανδρή, τον Απρίλιο του 2013 για ένα ποσό που ανήλθε στα 12,8 εκ. δολάρια.

Τον Μάιο του 2017, η Kassian, πούλησε για 11,9 εκ. δολάρια ακόμη ένα φορτηγό πλοίο. Πρόκειται γα το Marjatta P (χωρητικότητας 56.000-dwt και κατασκευής 2017) το οποίο πλέον ανήκει στη Meghna Shippipng of Bangladesh.

Όμως και στον τομέα των αγορών η ναυτιλιακή φαίνεται πως κάνει πολύ καλά deals. Τον περασμένο Νοέμβριο, αγοράσε το bulker FH Santos (χωρητικότητας 81.000-dwt και κατασκευής 2016) από την Grand China Logistics για 15 εκατομμύρια δολάρια. Η τιμή του -κατασκευασμένου στα κινέζικα ναυπηγεία Jinhai- πλοίου σήμερα υπολογίζεται στα 20 εκ. δολάρια.

Ο κ. Παππαδάκης μέσω της Kassian ελέγχει ένα στόλο που αποτελείται από 11 bulkers με μέσο όρο ηλικίας τα 8 έτη. Όλα τα πλοία -εκτός από ένα- είναι panamaxes και supramaxes.

Τον Σεπτέμβριο του 2016 η εταιρεία αγόρασε το μοναδικό της capesize μέσω ενός τραπεζικού πλειστηριασμού για 11,5 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για τo Voge Master (χωρητικότητας 174.093-dwt  κατασκευής 2006 στις γιάρδες Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding). Το bulker ύστερα από την απόκτηση του από την Kassian μετονομάστηκε σε Giant Slotta. Η τιμή του σήμερα υπολογίζεται στα 18 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:Αποκλειστικό: Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει τα 7 containerships του Συμεών Παληού

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Ναυλώθηκε σε εντυπωσιακή τιμή πλοίο της Star Bulk Carriers

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Clarksons: Είναι η καλύτερη ευκαιρία της τελευταίας 30ετίας για επενδύσεις στη ναυτιλία