ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Λείπει η σπίθα που θα ωθούσε τα ναύλα των Capesize σε πολύ υψηλότερα επίπεδα
To φορτηγό πλοίο Marto (χωρητικότητας 74,400-dwt και κατασκευής 2001 στα ναυπηγεία DSME) φαίνεται πως αγοράστηκε από έναν Κινέζο εφοπλιστή για 8,35 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγές τις αγοράς.
Σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue το bulker κοστολογείται αυτή τη στιγμή στα 7,7 εκατομμύρια δολάρια.
Ο κ. Παπαδάκης είχε αγοράσει το φορτηγό πλοίο από τον επίσης Έλληνα εφοπλιστή, κ. Χανδρή, τον Απρίλιο του 2013 για ένα ποσό που ανήλθε στα 12,8 εκ. δολάρια.
Τον Μάιο του 2017, η Kassian, πούλησε για 11,9 εκ. δολάρια ακόμη ένα φορτηγό πλοίο. Πρόκειται γα το Marjatta P (χωρητικότητας 56.000-dwt και κατασκευής 2017) το οποίο πλέον ανήκει στη Meghna Shippipng of Bangladesh.
Όμως και στον τομέα των αγορών η ναυτιλιακή φαίνεται πως κάνει πολύ καλά deals. Τον περασμένο Νοέμβριο, αγοράσε το bulker FH Santos (χωρητικότητας 81.000-dwt και κατασκευής 2016) από την Grand China Logistics για 15 εκατομμύρια δολάρια. Η τιμή του -κατασκευασμένου στα κινέζικα ναυπηγεία Jinhai- πλοίου σήμερα υπολογίζεται στα 20 εκ. δολάρια.
Ο κ. Παππαδάκης μέσω της Kassian ελέγχει ένα στόλο που αποτελείται από 11 bulkers με μέσο όρο ηλικίας τα 8 έτη. Όλα τα πλοία -εκτός από ένα- είναι panamaxes και supramaxes.
Τον Σεπτέμβριο του 2016 η εταιρεία αγόρασε το μοναδικό της capesize μέσω ενός τραπεζικού πλειστηριασμού για 11,5 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για τo Voge Master (χωρητικότητας 174.093-dwt κατασκευής 2006 στις γιάρδες Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding). Το bulker ύστερα από την απόκτηση του από την Kassian μετονομάστηκε σε Giant Slotta. Η τιμή του σήμερα υπολογίζεται στα 18 εκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:Αποκλειστικό: Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει τα 7 containerships του Συμεών Παληού
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Ναυλώθηκε σε εντυπωσιακή τιμή πλοίο της Star Bulk Carriers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Clarksons: Είναι η καλύτερη ευκαιρία της τελευταίας 30ετίας για επενδύσεις στη ναυτιλία