Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος Navios Maritime Partners
Μπορεί το πρώτο τρίμηνο του 2017 να ήταν ζημιογόνο για τη Navios Maritime Partners, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, ωστόσο, η ναυτιλιακή είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί και με το παραπάνω την ανάκαμψη της αγοράς.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή κατέγραψε ζημίες ύψους 5,7 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών ύψους 209.000 δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Παράλληλα, οι ζημίες ανά μετοχή ανήλθαν τελικώς στα 0,06 δολάρια, καθώς οι αναλυτές περίμεναν ότι δε θα ξεπεράσουν τα 0,04 δολάρια.
Ο κύκλος εργασιών το πρώτο τρίμηνο του έτους μειώθηκε και διαμορφώθηκε στα 42,4 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 45,6 εκατ. δολαρίων το 2016.
Τα προσαρμοσμένα έσοδα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) της Navios Maritime Partners για το πρώτο τρίμηνο του 2017 κυμάνθηκαν στα 22,7 εκατ. δολάρια, έναντι EBITDA ύψους 28,07 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο της περσινής χρονιάς.
- Ο τίτλος της ναυτιλιακής, στη συνεδρίαση της Wall Street της Δευτέρας (22 Μαΐου 2017), διαπραγματεύονταν στα 1,83 δολάρια, με άνοδο της τάξεως του 1,67%. Μπορείτε να δείτε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής.
Η κα Φράγκου, η οποία είναι πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της ναυτιλιακής, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, εξήγησε ότι «Είμαστε ικανοποιημένοι με αυτά τα αποτελέσματα, καθώς αφήνουμε πίσω μας τη χειρότερη χρονιά στην ιστορία της αγοράς ξηρού φορτίου -όταν ο δείκτης BDI να είχε καταγράψει ιστορικά χαμηλά το Q1 του 2016- ενώ και η αγορά εμπορευματοκιβωτίων είχε να αντιμετωπίσει τις δικές της προκλήσεις. Μέσω της πειθαρχίας και της αυστηρής διαχείρισης του ισολογισμού και του λειτουργικού κόστους, η Navios Maritime Partners κατόρθωσε να ξεπεράσει τη θύελλα. Και μέσω καινοτόμων συναλλαγών, είναι σε θέση να ευημερήσει σε μια αγορά που ανακάμπτει».
Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, η ναυτιλιακή προχώρησε στη μεγαλύτερη εξαγορά που έχει πραγματοποιηθεί από ελληνικών συμφερόντων εταιρεία από την αρχή του 2017, όταν απέκτησε έναντι 113 εκατ. δολαρίων τα 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της γερμανικής ναυτιλιακής Rickmers Maritime, η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Κατόπιν, η κα Φράγκου συνέχισε το μπαράζ εξαγορών, καθώς πρόσθεσε στο στόλο της ναυτιλιακής της και 5 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, ανεβάζοντας το συνολικό ποσό των επενδύσεων στα 196 εκατ. δολάρια από την αρχή του έτους.
Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέφεραν στο mononews.gr ναυτιλιακές πηγές, η Ελληνίδα εφοπλίστρια έχει στρατηγικό στόχο ο στόλος των εταιρειών που ελέγχει να ξεπεράσει συνολικά σε αριθμό τα 210 πλοία και να καταστεί η πλοιοκτήτρια με τον μεγαλύτερο ελληνικών συμφερόντων στόλο στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Χατζηιωάννου: Αποφεύγει τα νεότευκτα πλοία η Safe Bulkers, αλλά βολιδοσκοπεί μεταχειρισμένα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Βαλέντης: Νέο πλοίο και σημαντική συμφωνία για τα δάνεια της Pyxis Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιες ελληνικές ναυτιλιακές «χτύπησαν» πλοία σε τιμή ευκαιρίας