Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Αγγελική Φράγκου: Αισιοδοξία, παρά τη δύσκολη αγορά

Φράγκου Navios ναυτιλία

Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής Navios Group (Φωτογραφία: TradeWinds)

Ζημίες μεγαλύτερες από τη γενική εκτίμηση των αναλυτών εμφάνισε η ναυτιλιακή Navios Maritime Acquisition, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, στα αποτελέσματα για τη χρήση του δευτέρου τριμήνου που ανακοίνωσε.

Ειδικότερα, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή, κατά τη διάρκεια του Q2 του 2017 εμφάνισε ζημίες 64,4 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών ύψους 12,9 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Για το πρώτο εξάμηνο του έτους, η εικόνα ήταν επίσης αρνητική, καθώς οι ζημίες διαμορφώθηκαν στα 58,8 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 36 εκατ. δολ. το Η1 του 2016.

Οι προσαρμοσμένες ζημίες στο Q2 ανήλθαν στα 4,6 εκατ. δολάρια (ή 0,03 δολ./μετοχή), έναντι κερδών 12,4 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο πέρσι, τη στιγμή που οι αναλυτές προέβλεπαν ζημίες της τάξεως των 0,02 δολαρίων ανά μετοχή.

Ο κύκλος εργασιών της Navios Acquisition μειώθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου και διαμορφώθηκε στα 58,4 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 74,5 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ομοίως, για το πρώτο εξάμηνο του 2017, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 122,9 εκατ. δολ., έναντι εσόδων 154,9 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Η κα Φράγκου, η οποία είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής, σχολίασε σχετικά ότι «Η πρόσφατη μεταβλητότητα στις τιμές του πετρελαίου και η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα στις τιμές των εμπορευμάτων έχουν αρνητικές επιπτώσεις στις τιμές του πετρελαίου. Παρόλα αυτά, η στρατηγική ναυλώσεων που ακολουθούμε με έμφαση στις μακροχρόνιες συμφωνίες, μας έχει οχυρώσει κατά κάποιο τρόπο».

Η ισχυρή Ελληνίδα εφοπλίστρια ακόμη σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2017 ο μέσος όρος των ναύλων των πλοίων της Navios Acquisition ήταν κατά 51% υψηλότερος από το μέσο όρο της αγοράς, κάτι που οδήγησε σε πρόσθετη ρευστότητα ύψους 39,1 εκατ. δολαρίων. Για του λόγου το αληθές, το ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) το Q2 διαμορφώθηκε στα 17.491 δολάρια/ημέρα και για το Η1, στα 18.475 δολάρια/ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ανατροπή! Γιατί ο Γιάννης Αγγελικούσης διαλύει πλοίο για πρώτη φορά από το 2013