Δυναμική είσοδο στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας ετοιμάζεται να κάνει η Green Cola. Η ελληνική εταιρεία “έδωσε τα χέρια” με Σαουδάραβες επιχειρηματίες για την παραγωγή και διάθεση του καινοτόμου αναψυκτικού στην τοπική αγορά που είναι η μεγαλύτερη πληθυσμιακή χώρα της Μέσης Ανατολής.

Η επισημοποίηση της συμφωνίας αναμένεται την προσεχή Δευτέρα σε ειδική εκδήλωση σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, όπου το παρόν θα δώσουν οι διοικήσεις των δυο εταιρειών.

Πηγές της Green Cola μιλώντας στο mononews.gr αναφέρουν πως πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα στην πορεία ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή και τονίζουν πως ο νέος συνεργάτης είναι από τα “μεγαλύτερα ονόματα” της περιοχής στον χώρο των καταναλωτικών προϊόντων.

Όπως λένε, ο νέος συνεργάτης θα τοποθετήσει την Green Cola σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας και σε πολλά ακόμη σημεία λιανικής ενώ σημειώνουν ότι τα περιθώρια ανάπτυξης είναι μεγάλα, με δεδομένο ότι το αναψυκτικό είναι κατάλληλο για διαβητικούς (λόγω της στέβιας), σε μια χώρα που το περισσότερο από το ένα τρίτο είναι διαβητικοί. Προς αυτή την κατεύθυνση έχουν εξασφαλισθεί ήδη και όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά.

Στο μεταξύ, εξαιρετικά είναι τα μηνύματα που έρχονται από την μέχρι στιγμής πορεία στην αγορά της Ισπανίας και τους Ισπανούς συνεργάτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, στους τρεις μήνες παρουσίας του αναψυκτικού στην τοπική αγορά τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.

Τα ισπανικά Carrefour

Καταλυτικό ρόλο έπαιξε η συμφωνία με την Carrefour, η οποία διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο σούπερ μάρκετ στο ισπανικό λιανεμπόριο.

Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα από την ανάπτυξη στο Μαρόκο. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η ζήτηση αυξάνεται μέρα με την μέρα και ήδη προγραμματίζεται αύξηση των εξαγωγών προς τη χώρα της Β. Αφρικής.

Όσον αφορά στην Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες και την πίεση που δέχεται η κατανάλωση οι πωλήσεις παραμένουν ανοδικές. Υπολογίζεται πως το μερίδιο της εταιρείας ανέρχεται σήμερα στο 8,5% από 7,5% ένα χρόνο πριν.

Επόμενος στόχος είναι η οργανωμένη τοποθέτηση της Green Cola στη μικρή λιανική (περίπτερα και μίνι μάρκετ) από την νέα χρονιά, όπου ο ανταγωνισμός από τους μεγάλους παίκτες του κλάδου είναι ιδιαίτερα σκληρός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Σκλαβενίτης και οι Υπεραγορές Σκλαβενίτης γίνονται ένα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΕΠΑ: Έντονο ενδιαφέρον για νέες προμήθειες υγροποιημένου φυσικού αερίου

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Φώτης Μπόμπολας: Κατέθεσε αγωγή κατά του Capital.gr