ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα πιστωτική διευκόλυνση της εταιρείας, ύψους 460 εκατομμυρίων δολαρίων, διαρκεί μέχρι το 2023, και με αυτήν η Capital Product Partners αναμένεται να “στρέψει την προσοχή της στην ανάπτυξη”, όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της, Τζέρι Καλογηράτος, που αναφέρθηκε σε πιθανές αποκτήσεις πλοίων από τη μητρική Capital Maritime.
“Όπως έχουμε ανακοινώσει προηγουμένως, έχουμε πρόσβαση σε μία σειρά ευκαιριών απόκτησης [πλοίων] από την Capital Maritime. Στοχεύουμε, ανάλογα και με τις συνθήκες της αγοράς και τη διαθεσιμότητα χρηματοδότησης, να εκμεταλλευθούμε αυτές τις ευκαιρίες στο μέλλον, με στόχο την περαιτέρω αύξηση της μακροπρόθεσμα διανεμόμενης κεφαλαιακής ροής της εταιρείας”, δήλωσε ο Τζέρι Καλογηράτος στο conference call της Παρασκευής, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου της εταιρείας.
“Δεδομένου ότι περισσότερα χρήματα έχουν πλέον απελευθερωθεί για να μείνουν στην άκρη για αποκτήσεις [πλοίων], είτε από ενδογενείς κεφαλαιακές ροές είτε επειδή έχουμε καταφέρει να έχουν πρόσβαση σε κεφάλαια από τρίτους, είμαστε αρκετά αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουμε τώρα να προχωρήσουμε στην κατεύθυνση της ανάπτυξης”, ανέφερε ακόμα ο κ. Καλογηράτος.
Ερωτηθείς κατόπιν ποια πλοία της Capital Maritime θα προτιμούσε να αποκτήσει η Capital Product, “έδειξε” τα δύο τάνκερ aframax της μητρικής που έχουν εξασφαλισμένη μακροπρόθεσμα ναύλωση, χωρίς όμως να αποκλείσει και τα πέντε οικολογικά τάνκερ MR της ως πιθανόν υποψήφια.
Ήδη πάντως υπάρχει η συμφωνία της Capital Maritime με την Capital Products για τη ναύλωση του χωρητικότητας 162.400 dwt Miltiadis M II (κατασκευής 2006) για 10-12 μήνες έναντι 18.000 δολαρίων ημερησίως.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Moody’s προχώρησε στην αναβάθμιση του αξιόχρεου της Capital Product Partners, κατά μία βαθμίδα, σε Β1, λαμβάνοντας υπόψη τις αποπληρωμές χρέους και τη νέα δανειακή συμφωνία της εταιρείας.
Οι αναλυτές του οίκου επισημαίνουν ότι η μέτρια μόχλευση και η ισχυρή κάλυψη της εταιρείας για ικανό χρονικό διάστημα, παρά τις δυσμενείς συνθήκες στην αγορά των τάνκερ, και εν όψει των προσδοκιών για σταθερές επιδόσεις της εταιρείας στο μέλλον, ελήφθησαν επίσης υπόψη για την απόφαση αυτή.
Επισημαίνουν πάντως ότι ο τομέας των τάνκερ επιδεινώθηκε το 2017 λόγω των πολλών νέων τάνκερ που εισήλθαν στην αγορά, πιέζοντας τις τιμές των ναύλων, ειδικά στην κατηγορία του αργού, και μέσα σε αυτό το κλίμα η Capital Products θα κληθεί να διαπραγματευτεί την εκ νέου ναύλωση των πλοίων των οποίων οι ναυλώσεις ολοκληρώνονται στο προσεχές διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Χαλκούσης: Νεότευκτο μετά από επτά χρόνια για την ναυτιλιακή του
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Μουνδρέας: Δεύτερο τάνκερ μέσα σε μία εβδομάδα για την NGM Energy
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί ο Β. Ρέστης επενδύει στην Globus της οικογένειας Φειδάκη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν