• Business

    Τα deals των Ελλήνων εφοπλιστών στις ναυλώσεις “καθαρών” τάνκερ

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Ναυλώσεις για τα “καθαρά” τάνκερ τους εξασφάλισαν πολλές ελληνικές ναυτιλιακές την περασμένη εβδομάδα, κυριαρχώντας κατά κράτος στις εξελίξεις στη συγκεκριμένη αγορά.

    Ειδικότερα, η πετρελαϊκή Shell ναύλωσε για έναν χρόνο το πλοίο Ohio (χωρητικότητας 105.000 dwt, κατασκευής 2009) της Dorian Hellas, συμφερόντων του εφοπλιστή Γ. Χατζηπατέρα, με την τιμή πιθανότατα να ξεπερνά τα 15.000 δολάρια ημερησίως, σύμφωνα με το TradeWinds, Τα τελευταία δύο χρόνια το Ohio ήταν ναυλωμένο επίσης από τη Shell έναντι 22.000 δολαρίων ημερησίως.

    Από την πλευρά της, η Tsakos Shipping & Trading του Ν. Τσάκου πέτυχε τη ναύλωση του πλοίου Ajax (χωρητικότητας 49.000 dwt, κατασκευής 2005) για έναν χρόνο, έναντι περίπου 13.500 δολαρίων ημερησίως.

    Αντίστοιχα, η Samos Steamships της οικογένειας Ιγγλέση πέτυχε τη ναύλωση του τάνκερ Butterfly (χωρητικότητας 47.000 dwt, κατασκευής 2005) σε παρόμοια τιμή στην ST Shipping για ένα χρόνο.

    Την ίδια στιγμή, η World Tankers του Πόλυ Χατζηιωάννου πέτυχε τη ναύλωση του πλοίου Omodos (χωρητικότητας 50.000 dwt, κατασκευής 2009) στην Norden για δύο χρόνια έναντι 13.500 δολαρίων ημερησίως για τον πρώτο χρόνο και 14.500 δολαρίων ημερησίως για τον δεύτερο χρόνο. Πέρυσι το Omodos είχε ναυλωθεί από τη σουηδική Laurin Maritime έναντι περίπου 13.000 δολαρίων ημερησίως.

    Εξάλλου, το πλοίο Nord Valiant (χωρητικότητας 49.737 dwt, κατασκευής 2016) της TopShips, συμφερόντων του Ευ. Πιστιόλη, ναυλώιθηκε από την Stena για έναν χρόνο, έναντι 14.750 δολαρίων ημερησίως. Μέχρι πρότινος το πλοίο ήταν ναυλωμένο από την Laurin έναντι περίπου 15.000 δολαρίων ημερησίως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιες ελληνικές εταιρείες κυνηγούν το μεγάλο deal με την Total (και ποια μένει έξω)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία η πρώτη ναυτιλιακή του Γιώργου Οικονόμου, Drytank

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κυριαρχούν οι Έλληνες εφοπλιστές – Έχουν επενδύσει 3,7 δις σε πλοία το 2017



    ΣΧΟΛΙΑ