• Business

    Σ. Τσαντάνης: Σχεδόν διπλασιάστηκαν τα έσοδα της Seanergy Maritime μέσα σε ένα χρόνο

    Τσαντάνης Seanergy ναυτιλία

    Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp.


    Αυξημένος κατά 90% σε ετήσια βάση ήταν ο κύκλος εργασιών της ναυτιλιακής Seanergy Maritime Holdings, συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, κατά το α’ τρίμηνο του έτους, όμως αυτό δε στάθηκε αρκετό για να την επαναφέρει στην κερδοφορία, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου που ανακοινώθηκαν χθες.

    Ειδικότερα, η Seanergy Maritime εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 13,3 εκατ. δολαρίων κατά το α’ τρίμηνο 2017, έναντι εσόδων 7 εκατ. δολαρίων κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, με τον μέσο όρο της τιμής ναύλωσης για τα πλοία της να ανέρχεται στα 7.698 δολάρια ημερησίως για κάθε πλοίο, έναντι 3.765 δολαρίων που ήταν πριν από ένα χρόνο.

    Ωστόσο, οι ζημίες της διαμορφώθηκαν κατά το ίδιο τρίμηνο στα 6,28 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένες ελαφρά σε ετήσια βάση από τα 6,7 εκατ. δολάρια στο α’ τρίμηνο 2016.

    Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου της εταιρείας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime, Σταμάτης Τσαντάνης, ανέφερε μεταξύ άλλων: “Στο πρώτο τρίμηνο του 2017 βιώσαμε τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς, που αντανακλώνται κυρίως στην αγορά capesize. Οι τιμές spot έφτασαν ως τα 20.000 δολάρια ημερησίως και η αξία των πλοίων ανέκαμψε σημαντικά από τα ιστορικά χαμηλά του 2016. Αναφορικά με τις οικονομικές μας επιδόσεις, ο ενισχυμένος στόλος μας, καθώς και οι βελτιωμένες συνθήκες στην αγορά, οδήγησαν σε μία σημαντική αύξηση των εσόδων μας σε ποσοστό άνω του 90% συγκριτικά με την ίδια περίοδο το προηγούμενο έτος”.

    Αναφέρθηκε ακόμα στη νέα προσθήκη στον στόλο της εταιρείας, το capesize M/V Partnership (κατασκευής 2012), που παραδόθηκε τον περασμένο Μάιο και πρόσφατα ξεκίνησε η ναύλωσή του από μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία για διάστημα 12-18 μηνών, έναντι 16.200 δολαρίων ημερησίως. Με την προσθήκη αυτή, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται πλέον από εννέα πλοία capesize και δύο supramax, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατομμυρίων dwt.

    Όσον αφορά στα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς, εκτίμησε πως η αύξηση της ζήτησης για πρώτες ύλες, σε συνδυασμό με τη μείωση της ανάπτυξης του παγκόσμιου στόλου πλοίων capesize σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, θα οδηγήσει σε μία σταθερή αύξηση των ναύλων και των τιμών των πλοίων.

    “Γενικά, πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο τομέας των capesize αναπαριστά τα καλύτερα θεμελιώδη μεγέθη στην αγορά του ξηρού φορτίου και συνεχίζουμε να αναζητούμε ενεργά ευκαιρίες για επωφελείς εξαγορές ποιοτικών πλοίων capesize”, τόνισε, και κατέληξε: “Η επιτυχής υλοποίηση του επιχειρηματικού μας σχεδίου, μαζί με τις βελτιούμενες συνθήκες στην αγορά ξηρού φορτίου, θα συνεχίσουν να προσδίδουν σημαντική αξία στους μετόχους μας”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Παληός: Νέος πρόεδρος του UK Defence Club ο Πέτρος Παππάς

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέες δικαστικές περιπέτειες για τον Γ. Οικονόμου και την DryShips



    ΣΧΟΛΙΑ