ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως έγινε γνωστό, το χωρητικότητας 179.000 dwt πλοίο GP Zafirakis (κατασκευής 2014) θα παραμείνει ναυλωμένο στη γερμανική RWE Supply & Trading, έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως (μείον προμήθεια 5% σε τρίτους), όταν μέχρι σήμερα η τιμή αυτή ήταν μόλις στα 6.500 δολάρια.
Η επέκταση της ναύλωσης είναι για 14-17 μήνες, δηλαδή το λιγότερο ως τον Σεπτέμβριο του 2018, ενώ η Diana Shipping προσδοκά έσοδα ύψους 6,08 εκατομμυρίων δολαρίων κατ’ ελάχιστον.
Αντίθετα, πρόσφατα ένα άλλο πλοίο της Diana Shipping που ήταν ναυλωμένο από τη γερμανική εταιρεία, το χωρητικότητας 82.193 dwt Maia (κατασκευής 2009) ναυλώθηκε από την Glencore για 12 με 15 μήνες, με το αντίτιμο να τοποθετείται στα 10.125 δολάρια ημερησίως, έναντι 7.500 δολαρίων ημερησίως που ήταν η συμφωνία με την RWE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Απαγορευμένα τα λιμάνια της Αυστραλίας για πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα αγωγή κατά του Γ. Οικονόμου για το deal της DryShips με την Kalani
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι τέσσερις ελληνικές εταιρείες που πούλησαν πλοία supramax σε εξαιρετικές τιμές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε πελάγη ευτυχίας η Δόμνα Μιχαηλίδου: Ετοιμάζεται να γίνει μητέρα
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας