Τα παλαιότερα πλοία τους πούλησαν δύο ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του ξηρού φορτίου, ενώ μία ακόμα φαίνεται πως ετοιμάζεται να πράξει ακριβώς το ίδιο.

Ειδικότερα, η Narval Shipping Corp πούλησε το handysize Minas (χωρητικότητας 27.800 dwt, κατασκευής 1997) σε κινεζική εταιρεία έναντι 3,3 εκατομμυρίων δολαρίων, τιμή σημαντικά υψηλότερη από την αξία του πλοίου σε scrap (2 με 2,5 εκατ. δολάρια), σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το TradeWinds, αν και η εταιρεία επισήμως δεν έχει σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία είχε αγοράσει το πλοίο τον Οκτώβριο του 2013 έναντι 7,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Aegean Bulk πούλησε το παλαιότερο πλοίο της, το panamax Hephaestus (χωρητικότητας 74.000 dwt, κατασκευής 2002), έναντι 8,4 εκατομμυρίων δολαρίων σε άγνωστο αγοραστή. Το αδελφό πλοίο Evanthia (κατασκευής 2001) παραμένει στον στόλο της εταιρείας, που πλέον διαθέτει στόλο 14 πλοίων με μέση ηλικία 8 ετών.

Στον ίδιο δρόμο φαίνεται πως βαδίζει όμως και η Grecomar Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Λεβεντάκη, η οποία φέρεται να δρομολογεί την πώληση του handymax Orion Express (χωρητικότητας 48.000 dwt, κατασκευής 1998) έναντι 5 με 5,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του πλοίου σε scrap πιθανότατα δεν ξεπερνά τα 3 εκατ. δολάρια.

Η Grecomar είχε αγοράσει το πλοίο τον Ιανουάριο του 2010 έναντι 20,8 εκατ. δολαρίων.

Πέρα από το Orion Express, η Grecomar έχει στον στόλο της ένα ακόμα παλιό πλοίο, το Mare Forum (χωρητικότητας 46.000 dwt, κατασκευής 2000), ενώ συνολικά στον στόλο της διαθέτει επτά πλοία κατηγορίας από handysize έως ultramax, με μέση ηλικία 7 ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι βλέπει για την αγορά των containerships η Stifel

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βαρδής Βαρδινογιάννης: Γιατί στέλνει για scrap ακόμη ένα tanker της Avin

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Ανοίγει ο δρόμος για ειδική διαχείριση-Τέλος Νοεμβρίου η συζήτηση