ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Λέων Πατίτσας: Τέσσερα νεότευκτα για την Atlas Maritime – Νονά η Μαριέττα Χρουσαλά και η κόρη τους Μάργκω
Στο tanker pool V8 της Navig8 μπαίνει η ναυτιλιακή εταιρεία Atlas Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα, με την προσθήκη ενός πλοίου που θα γίνει το 19ο συνολικά του pool.
Όπως επιβεβαιώνεται και επίσημα, το χωρητικότητας 115.418 dwt τάνκερ Lady M (κατασκευής 2003) θα ενταχθεί στο pool μέσα στις επόμενες μέρες, μία προσθήκη που θα είναι η έβδομη για φέτος.
Μεταξύ των άλλων εταιρειών που συμμετέχουν στο pool είναι η Gener8 Maritime, συμφερόντων του Πήτερ Γεωργιόπουλου, και η Hellenic Tankers. Με 4 πλοία συμμετέχει η Wah Kwong, με έδρα το Χονγκ Κονγκ.
Σημειωτέον ότι ο στόλος της Atlas Maritime αποτελείται (επισήμως) από ένα VLCC και επτά aframaxes. Όμως τον περασμένο Απρίλιο είχε κυκλοφορήσει η πληροφορία ότι απέκτησε το πρώτο της φορτηγό πλοίο, μία κίνηση που όλοι περίμεναν για μεγάλο χρονικό διάστημα, όμως δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα.
Συγκεκριμένα, οι brokers συνέδεαν τη ναυτιλιακή με την απόκτηση του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax United Ocean (χωρητικότητας 81.918 dwt και κατασκευής 2014) το οποίο είχαν διαθέσει προς πώληση οι διαχειριστές της χρεοκοπημένης ιαπωνικής ναυτιλιακής United Ocean Group.
Λέγεται ότι ο κ. Πατίτσας διέθεσε το ποσό των 23 εκατ. δολαρίων για την εξαγορά του United Ocean, το οποίο κατασκευάστηκε στα ιαπωνικά ναυπηγεία Tsuneishi Zosen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μελίνα Τραυλού: Ο πόλεμος και οι νέες στρατηγικές κινήσεις της γνωστής εφοπλίστριας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί Αγγελικούσης, Φαφαλιός και Πολέμης κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη ναυτιλία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νετανιάχου: Πρώτα τα ονόματα των ομήρων που θα ελευθερωθούν και μετά η εκεχειρία – Τι λέει η Χαμάς
- Καιρός: Λίγα σύννεφα και μικρή άνοδος της θερμοκρασίας – Πού θα σημειωθεί παγετός
- Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
- Βασίλης Ψάλτης (Alpha Bank): O κομβικός ρόλος των «5» για την ενίσχυση της κεφαλαιοποίησης