ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην αγορά του ξηρού φορτίου φαίνεται πως επιστρέφει μετά από δέκα χρόνια απουσίας η ναυτιλιακή Atlas Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα.
Η Atlas αποχώρησε το 2007 από την αγορά των bulkers, και έκτοτε ασχολείται αποκλειστικά με τα τάνκερ. Όμως αυτό αλλάζει, σύμφωνα με ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, καθώς η εταιρεία φέρεται να είναι η αγοράστρια του ιαπωνικής κατασκευής kamsarmax Navios Altair (χωρητικότητας 83.000 dwt, κατασκευής 2006), έναντι 14,5 εκατ. δολαρίων.
Ο ίδιος ο Λέων Πατίτσας είχε άλλωστε ήδη από πέρυσι εκδηλώσει το ενδιαφέρον του για επιστροφή στο ξηρό φορτίο, και συγκεκριμένα στην αγορά των kamsarmaxes.
Αν επιβεβαιωθεί η κίνηση αυτή, η Atlas Maritime θα βαδίζει στα βήματα της Aegean Shipping Management της οικογένειας Μελισσανίδη, η οποία επίσης μέχρι τώρα δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο χώρο των τάνκερ, όμως την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε μία παραγγελία τεσσάρων πλοίων kamsarmax, με οψιόν για ακόμα τέσσερα, θέλοντας προφανώς και αυτή να επωφεληθεί από τις πολύ χαμηλές τιμές στην αγορά του dry bulk, η οποία εκτιμάται ότι έχει πολύ καλές προοπτικές ανάκαμψης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Ακόμη ένα big hit από τον εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: HSW – Attica: Οι επιδιώξεις του Grimaldi και ο ρόλος της Fortress
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Big Deal 460 εκατομμυρίων με τράπεζες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Ροντινέι τραγούδησε την Πανσέληνο με τη Βανδή στα μπουζούκια (video)
- Α. Γεωργιάδης – Με βίντεο από το Ιπποκράτειο διαβεβαιώνει: Τα νέα ΤΕΠ θα είναι καταπληκτικά
- Βυζαντινό μοναστήρι στην έρημο του Ισραήλ με ελληνικές επιγραφές
- Πρότυπα, Πειραματικά και Ωνάσεια Σχολεία: Συνολικά 25.000 μαθητές διεκδικούν 6.455 θέσεις εισαγωγής
